ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הסגולה הפלאית של הישועות

אבן שואבת בהר הזיתים: הערב הילולת הרבי הקדוש משומרי אמונים

כאשר החלה להתפרסם מפה לאוזן הסגולה הפלאית של הישועות המתחוללות בציונו של הרבי הקדוש משמרי אמונים זי"ע בהר הזיתים, איש לא העלה בדעתו כי הנהירה ההמונית תלך ותגדל ותיהפך להילולא הגדולה ביותר בהר הזיתים אחרי הילולות ה'אור החיים' זי"ע, וכיום מהוה מוקד משיכה לתפילת רבבות מכל החוגים והעדות מכל רחבי הארץ והעולם, גם השנה אלפים צפויים לפקוד את הציון לרגל ההילולא תוגברה האבטחה בהר הזיתים, אהל הכנסת אורחים, הסעות חינם מכל הערים בחסות משרד ירושלים ומסורת ישראל

היערכות בקרב היהדות החרדית לכל שבטיו וגווניו, לקראת יום ההילולא הערב של הרה"ק, פועל ישועות בקרב הארץ, הרבי משומרי אמונים זי"ע בעל ה'חוקי חיים', שזכינו ששכן בדורינו - דור אחרון האי צדיקא קדישא שהאיר את חשכת הגלות באורו הגדול והבהיר, ובכוח תורתו צדקותו וקדושתו רומם את קהל עדתו והלהיב לבבות ישראל לאביהם שבשמים, וצדיקי קמאי מהדור הקודם חרדו לשמו.

פרק מיוחד בחייו ש הרבי זצ"ל היה כוח הברכה והישועה שראו בחצר קודשו באופן מופלא, כאשר כל היוצא מפיו התקיים במלואו, בבחינת 'צדיק גוזר והקב"ה מקיים', ויעידו על כך מאות סיפורים מסמרי שער מיהודים שנושעו מברכות קודשו בזש"ק רפואות זיווגים פרנסה וכדו', ישועות מעל לדרך הטבע שהרבי זצ"ל בכוחו הגדול השפיע ישועה.

צדיקי הדור הקודם גילו את כוחו הפלאי של הרבי לפעול מופתים, כמו ה'באבא סאלי' הקדוש זי"ע שהיה שולח את הזקוקים לישועה, להיוושע בכוח ברכותיו של הרבי משומרי אמונים זי"ע. גם גדולי הפוסקים חרדו לזכרו, וכפי שהיה נוהג תמיד גאב"ד קוממיות זצ"ל לומר לשומעי לקחו שכך קיבל שהרבי משומרי אמונים זי"ע הוא הפוסק בשמים לזרע של קיימא.

הרבי זצ"ל בעצמו התבטא שביום ההילולא הצדיק הינו ה'בעל הבית' בשמים והינו פורץ את חומות הברזל החוצצים בין הישועה לזקוק לה.

לדאבון לב כל בית ישראל נתעלה האדמו"ר זצ"ל לשמי רום ביום ה' אלול תשע"ב, ועד מהרה נהפך מקום ציונו הקדוש לאבן שואבת לכל דורשי ישועות אשר באים ומעתירים בתפילה ומדליקים נר לעילוי נשמת הצדיק ונושעים באופן פלאי. וכפי שמובא בזוהר הקדוש כי צדיק שיש לו כוח לפעול מופתים בחייו, הרי שלאחר פטירתו כוחו הולך וגדל 'יתיר מבחייוהי'.

לקראת יום ההילולא הקרב ובא כאשר המוני בית ישראל צפויים לעלות על הציון בהר הזיתים ולהעתיר בתחינה לישועת הכלל והפרט. התקיים ישיבת היערכות מיוחדת במפעל 'רחימא דאברהם' יחד עם כוחות הביטחון בכדי להיערך כראוי לקראת ההילולא הגדולה, ובין השאר הוחלט על תגבור האבטחה בכל תחומי ההר ובכבישי הגישה אליו, וכן בניית סככה ענקית לטובת המתפללים, חלוקת אוכל ושתיה קרה באוהלים מיוחדים, ועוד הכנות לוגיסטיות לקליטת ההמונים וגישה מיוחדת לנשים.

ביוזמת ובחסות משרד ירושלים ומסורת ישראל בראשות השר מאיר פרוש ובעזרתו של עוזרו הנאמן בנימין הקר תתקיים מערך הסעות מתוגבר מכל הערים, ירושלים, בני ברק ובית שמש.

'מה כאן עומד ומשמש אף שם עומד ומשמש', וכפי שהבטיח הרבי הקדוש זצ"ל כי ביום הילולא מחויבים בשמים למלאות את כל בקשות הצדיק, וביום זה עומד על קברו ו"מפזר" מתנות ופועל ישועות!, זכותו יגן עלינו ובעדינו להיוושע בדבר ישועה ורחמים, בני חיי ומזוני רוויחי, וכל טוב בכל הענינים.

 

 

שומרי אמונים החוקי חיים הר הזיתים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד