כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מהנדס חדש לאלעד: דני גולדברג

שמונה הגישו את מועמדותם לתפקיד, ולאחר ישיבת הוועדה למינוי בכירים בחרה הוועדה פה אחד את גולדברג

אלעד. צלם:פלאש90
אלעד. צלם:פלאש90



לקראת סיום תפקידו של מהנדס העיר אלעד, מר נועם גרייף, בחרה הוועדה למינוי בכירים, פה אחד, מהנדס חדש, מר דני גולדברג, ששימש קודם לכן כאדריכל העיר חדרה. השבוע (א') הגיע גולדברג למשרדי העירייה כדי לחתום על תחילת עבודתו במהנדס העיר, תוך חפיפת עבודה עם המהנדס היוצא.

גולדברג, בן 42, תושב חדרה, נחשב בעל ניסיון רב. בתפקידו האחרון, עבד גולדברג, כמנהל מחלקת רישוי הבנייה בעיריית הרצליה, ולפני כן, כמנהל מחלקת הפיקוח על הבנייה. גולדברג, היה חבר בצוות החשיבה הארצי לרפורמה בתכנון ובנייה, ניהל מטעם העירייה את הפיילוט הארצי ברפורמה של הרישוי בבנייה, והיה נציג האגף "בפורום ה- 15".

קודם לכן, עבד גולדברג, בעיריית רמת גן, ובמועצה אזורית חוף הכרמל, וכן במשרדי אדריכלים בהם טיפל בהליכי רישוי, תכנון ואדריכלות.

הוא סיים בהצטיינות לימודי הנדסאי אדריכלות במכללת תל אביב, בעל תואר ראשון בארכיטקטורה B.ARCH, ורשום בפנקס האדריכלים והמהנדסים, וכן בפנקס ההנדסאים. הוא בוגר קורסים מקצועיים, ביניהם; קורס בודקי תוכניות, קורס סמכויות שוטר (משרד הפנים) וקורס בנייה ירוקה.

ראש העיר ישראל פרוש איחל לגולדברג הצלחה בתפקידו, ואמר כי הוא בטוח שיצליחו לפעול לקידום הנושאים החשובים בעיר, כמו סלילת כביש הגישה החדש לעיר וקידום המע"ר במרכז העיר, זאת לצד הפעילות השוטפת מול התושבים המגיעים למחלקה לקבלת שירות. הוא איחל הצלחה למהנדס היוצא, כשהוא מציין כי כישוריו הרבים של גרייף בוודאי יסייעו לו בהמשך דרכו. "מחלקת ההנדסה עברה תהליך מבורך בחודשים האחרונים, ואני בטוח שהמהנדס החדש ישתלב בעשייה העירונית לתועלת התושבים והעיר", אמר.

מחזיק תיק ההנדסה, חבר העירייה אבי דיין אמר כי הוא מאחל לגולדברג הצלחה בתפקידו. "אני בטוח שנעבוד בשיתוף פעולה אמיתי להמשך בניית ותיכנון העיר הן במבני ציבור הן במבני מגורים ומרכזים מסחריים. אני בטוח שעם כניסתך לתפקיד, ציבור תושבי העיר יזכו לשירות אדיב ונדיב ומקצועי".

יו"ר סיעת דגל התורה באלעד ויו"ר הוועדה לתו"ב אברהם שטרן אומר כי "מדובר בבשורה לעיר, גולדברג הוא אדם מקצועי מאוד, ואף מדריך מטעם משרד הפנים בכל הקשור לזכויות ותוספות בניה. אין לי ספק שהוא יסייע מאוד הן בהיתרים לבניה והוספת זכויות בניה לתושבי העיר והן לבניה עתידית בהרחבת העיר".
אלעד מהנדס תושב בניה פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד