כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הותר לפרסום

אם לשלוש בנות: הגננת בת שבע נגרי הי"ד נרצחה בפיגוע בהר חברון

הנרצחת הי"ד גדלה באפרת והתגוררה בדרום הר חברון | "ילדי הגן היו בשבילה הכל, תמיד חיבקה ונתנה מה שיכולה לילדים, לצוות, להורים"

בת שבע נגרי הי"ד, אם לשלוש בנות, היא הנרצחת בפיגוע שאירע הבוקר בדרום הר חברון. כך הותר לפרסום. הנרצחת נורתה ע"י מחבל שפתח באש מרכב חולף סמוך לצומת הכבשים. בפיגוע נפצע גבר נוסף באורח קשה. אחת מבנותיה של נגרי ששהתה ברכב, לאר נפגעה.

נגרי, שעבדה כגננת, גדלה באפרת שבגוש עציון והתגוררה בבית חגי בדרום חברון. "מועצה מקומית אפרת מרכינה ראש על הרצחה", נאמר בהודעת המועצה. "בת שבע שגדלה באפרת היא אם לשלוש בנות והיתה גננת מוערכת ואהובה על הילדים ועל ההורים".


בת שבע נגרי הי"ד

ראש המועצה עודד רביבי אמר: "ליבנו יחד עם משפחת רביד, אין מילים שיכולו להביע כמה גדול הכאב וכמה תחסר לילדים שכבר ציפו לראות שוב את הגננת שאהבו כל כך. יחד עם עובדי המועצה כולם אנו פועלים כדי ללוות את המשפחה ולהיערך פדגוגית כדי ללוות את הילדים."

חני ברוק מפקחת גני הילדים באפרת מטעם משרד החינוך אמרה: "בת שבע היתה גננת שכולה לב ונתינה, מסורה ומחבקת. היתה בדרך לפגוש חברות ולהכין את הגן לקראת פתיחת השנה".

עוד סיפרה ברוק: "בת שבע כולה לב ונשמה, אהבה את הילדים ברמ"ח אבריה ושס"ה גידיה. היתה מלאה בנתינה".

ברוק סיפרה כי "כל פעם שנכנסתי אליה לגן היא קיבלה אותי במאור פנים, בהכרת הטוב, חיוך שתמיד ליווה אותה. ילדי הגן היו בשבילה הכל, תמיד חיבקה ונתנה מה שיכולה לילדים, לצוות, להורים. זו אבדה גדולה לכולנו."

פיגוע דרום הר חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד