כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אביו וחמיו נפטרו השנה

המשמח של קרית ספר: רבי אברהם יצחק קורנבלי ז"ל

הרב אברהם יצחק קורנבלי ז"ל מיקירי קרית ספר, שהיה משמח אלוקים ואנשים והיה אהוב על כל תושבי העיר, הלך לעולמו לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו והוא בן 66. היה מחנך בבית הספר חשמונאים. אביו וחמיו נפטרו בשנה זו. הלוויתו בצהריים מביתו לבית החיים באלעד 

ברוך דיין האמת: מבית החולים שיבא בתל השומר הגיעה הבשורה המעציבה על פטירתו של הרב אברהם יצחק קורנבלי ז"ל, מיקירי העיר מודיעין עילית וממשמחי הרבים וחשובי הקהל בעיר, ששימש כרב בית הספר חשמונאים ונפטר היום לאחר מחלה קשה שקיננה בגופו והוא בן 66 בפטירתו. 

רבים התפללו וקיבלו חיזוקים רבים לרפואתו של הרב אברהם יצחק בן עטל אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

המנוח ז"ל נולד בט"ז אייר תשי"ז לאביו שורד השואה הרב ישכר דב קורנבלי ז"ל שנפטר בחודש אייר האחרון בגיל 96. 

בבחרותו למד בישיבת היישוב בתל אביב ואחר כך עלה לישיבת כנסת חזקיהו - כפר חסידים שם עלה ונתעלה במעלות התורה. בהגיעו לפרקו נשא את רעייתו שתחי' בתו של הגאון רבי שמואל צבי שפיגלמן זצ"ל מחשובי תלמידי החכמים בעיר בני ברק, שהיה דמות של עובד ה' יתברך מנעוריו, מדקדק גדול בהלכה, חריף ובקיא. שנפטר לבית עולמו לאחר מחלה בערב חג הפסח האחרון בגיל 92.

יחד עם רעייתו שתחי' בנו את ביתם בעיר מודיעין עילית שם היה מוותיקי התושבים ממש, היה מכבד כל אדם באשר הוא, מאיר פנים לכל אחד ואחד אפילו ילדים קטנים של השכנים, היה אוהב את כולם וכולם אהבו אותו. 

המנוח קבע את תפילותיו בשבתות בבית המדרש 'זכרון דוד' והיה מראשי הקהל, בשבתות מיוחדות או בשמחות היה ניגש כשליח ציבור ומנעים למתפללים את התפילה עם קולו הערב.

היה מחנך מפורסם בעיר, ושימש כרב בית הספר חשמונאים במשך שנים רבות שם לימד את צעירי הצאן. 

בחודשים האחרונים חלה ל"ע והיה עליה לרגל לביתו שברחוב אבני נזר בעיר, רבני העיר עסקנים ואנשי מעשה וכן אברכי ואנשי האזור כולם באו לברכו ולחזקו אך יצאו מחוזקים ממנו, למרות הקושי והכאבים העזים היה מקבל כל  אחד ואחד בלי יוצא מן הכלל אפילו ילדים קטנים בסבר פנים יפות ומודה להם על בואם אליו.

מסע הלוויה היום (שני) בשעה 15:00 בצהריים מביתו ברחוב אבני נזר 24 בבמודיעין עילית לבית החיים באלעד שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הרב קורנבלי קרית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד