ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אל תעזו להצטרף לממשלה הרעה הזו! • טור

רות בוארון דורשת מהח"כים החרדים להימנע מלהצטרף לממשלה שפגעה בציבור החרדי יותר מכל קודמותיה • טור אישי

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90

מגעים, דיבורים ותוכניות... על הפרק: הצטרפות יהדות התורה לממשלה.

איך יתכן ואתם, חברי כנסת ומפלגה חרדית בפרט, מקיימים מגעים או חושבים בכלל על האפשרות לחבור לקואליציה זו? לראש ממשלה שהיה שותף מלא להרס הצביון בציבור החרדי?!

איפה חוק הגיור יעמיד אתכם? איך יעמדו אברכי כולל שפגעו בקצבאותיהם? נערים לומדי תורה שנזרקו ונזרקים לבית כלא בגלל רצונם ללמוד תורה ולא להתגייס? אתם משחקים עם קהל הבוחרים שלכם בתופסת ומחבואים?

ממשלה כזו, אתם צריכים להיות שותפים אך ורק להפלתה, ולהיערך לבחירות חדשות מיד.

הגיע הזמן להוריד משיגרת חיי אזרחי ישראל את השלטון המלא באליטות ושררה, אנשים - מנהיגים שאין להם טיפת מושג איך לחיות ולהתקיים במעמד הביניים - בו אפילו את קצבאות הילדים הורידו באכזריות וגרמו לעוד ועוד ילדים חסרי ישע להצטופף תחת כנפי הסטטיסטיקה מאחורי הגדר העגומה - קו העוני.

ממשלה נוכחית זו היא הממשלה הגרועה שבגרועות! הן מבחינת הכלכלה, הן מבחינת הביטחון. הן מבחינת השנאה הנוראה למגזר החרדי ולדרכנו.

החכמה בחיינו זה לשאוף ולקדם את המצביעים שבחרו בכם בקלפי, לא לקדם את המשכורת החודשית. הרי אם וכאשר תיכנסו לקואליציה, אתם בסך הכל 7 קולות. אין לכם עוד לובי חרדי שתוכלו לאהיעזר בו בשינוי והעברת חוקים, זה לא הרבה בשביל למחוק את חוק הגיור או לשנות, ומה יקרה אם הקואליציה תמשיך להעביר חוקים נגד עולם התורה? תאיימו בפירוק הממשלה בו בזמן שתהיו שותפים להצלחת קואליציה זו אשר מחוקקת עוד חוקים נגדנו? ואז מה תפרשו?! וחזרנו להתחלה...

ממשלה זו חייבת שינוי אמיתי. זה הזמן לתת יד למפלתה, בדרך לבחירות חדשות למען אזרחי ישראל הזקוקים נואשות לשינוי כלכלי ומדיני במדינת ישראל.
דגל כלכלה יהדות התורה קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד