כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

נהג אוטובוס ערבי נמצא תלוי; "אין חשד לרצח"

הפלסטיניים טוענים כי על גופו נמצאו סימני אלימות והוא נרצח על ידי "מתנחלים"; המשטרה מכחישה, הגופה תנותח הבוקר

התאבדות, פלאש90
התאבדות, פלאש90

אתמול (ראשון) בשעות הערב המאוחרות, אותר בחניון בהר חוצבים נהג אגד חסן יוסף ראמוני בן 32 ואב ל-2, כשהוא תלוי באוטובוס ללא רוח חיים.

על פי הערכת אנשי המקצוע, מותו נגרם כתוצאה מהתאבדות על ידי תליה. אולם הרשתות החברתיות הפלסטיניות געשו הלילה, שם נטען כי על גופו של חסאן נמצאו סימני אלימות, וטענו כי הוא נרצח בידי "מתנחלים".

הנהג, תושב שכונת ראס אל עמוד בעיר, אותר בשעה 22:00 לאחר שאיחר בכ-40 דקות את מסלול הנסיעה בקו 57. על פי תיאורו של הסדרן שמצא אותו, הוא נמצא תלוי במרכז האוטובוס באמצעות חוט דק לקשירת מזוודות. הגופה הועברה לבית החולים הדסה הר הצופים.

במשטרת ירושלים מדגישים הבוקר כי בשלב זה אין חשד לפלילים. "בניגוד לפרסומים השונים בתקשורת הזרה, לא נמצאו על הגופה סימני אלימות" אומרים.

יחד עם זאת, בתיאום ושיתוף המשפחה, הגופה תיבדק במכון לרפואה משפטית באבו כביר. המשפחה נמצאת כעת עם השוטרים ומעודכנת בכלל הפרטים.

עדכון: מעט לאחר השעה 16:00 נמסר כי בסיום נתיחת הגופה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, בשיתוף פתולוג מטעם המשפחה, נמסר למשטרה ולמשפחה כי לא נמצא חשד לפלילים. הגופה תמסר למשפחה עוד הערב לקבורה שתתקיים באבו דיס.

אולם בני המשפחה וחבריו אינם מוכנים לקבל את הגירסת המשטרה וטוענים בתוף כי מדובר ברצח. חבריו נהגי אגד מהמגזר הערבי השביתו הבוקר חלקית את החתבורה, ומתכננים לעשות כך גם מחר ((שלישי).

צפו בתמונות מפינוי ההרוג








אוטובוס נהג ערבי פשע התאבדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}