ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מצטרפים לבזק ומקבלים מסך טאצ' משוכלל כשר

בזק מזמינה אתכם להתחדש עם טאבלט כשר ומשוכלל הכולל מגוון אוצרות יהודיים ב-5 ₪ לחודש בלבד • מצטרפים לחבילת תקשורת מושלמת של בזק לצרכי פרנסה ומקבלים הטבה ייחודית וחדשנית • אינפורמטיבי

מצטרפים לבזק ומקבלים מסך טאצ' משוכלל כשר

בזק, חברת התקשורת הגדולה בישראל, יוצאת במבצע מיוחד למגזר החרדי, ומעניקה הטבה ייחודית של מסך מגע כשר משוכלל, בעלות של 5 ₪ בחודש בלבד, למשך 24 תשלומים (סה"כ 120 שקל), למצטרפים לחבילת תקשורת ביתית. חבילת התקשורת כוללת קו טלפון ביתי, מסלולי דקות לפי בחירת הלקוח ותשתית רשת לצרכי פרנסה, ע"פ היתר הרבנים.

מסך המגע המשוכלל (טאבלט) כולל מאגר עצום של ספרים תורניים, מגוון שיעורים ומוסיקה יהודית. לצד זאת, ייהנו המצטרפים מהשירות של חברת בזק, הכולל קו טלפון איכותי ואמין במיוחד, ומגוון רחב של מסלולים חסכוניים המותאמים במיוחד עבור דפוס השימוש של משפחה חרדית ותשתית רשת לצרכי פרנסה.

אילן סיגל מנהל אגף שיווק פרטי בבזק, "כחברת התקשורת המובילה בישראל, עשינו מאמצים על מנת להתאים חבילת תקשורת מושלמת ייעודית לציבור החרדי הכוללת קו טלפון, מסלול דקות ותשתית רשת לצרכי פרנסה. כבר בעבר, הוכיחה בזק כי היא נענית לקריאתם של גדולי ישראל כשאפשרה לציבור לקוחותיה ליהנות ממגוון מסלולים של קווי טלפון כשרים, ללא חשיפה לשירותים לא ראויים. חבילת התקשורת הייעודית וההטבה הייחודית, מדגישים את החדשנות של בזק גם בכל הנוגע לפתרונות התקשורת המותאמים לדפוסי השימוש של הציבור החרדי".

מסך המגע המשוכלל (טאבלט), מבית NOBELL, בגודל 7 אינטש, עם עברית מובנית ומאושר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת עם חסימה לגלישה באינטרנט ואחריות לשנה. המכשיר מכיל מאגר ספרים ענק של ספרים תורניים ופירושם, נגן מוסיקה ושעורי שמע של הדף היומי, ניהול מידע אישי כגון: לוח שנה, ניהול אנשי קשר, ניהול קבצים ומסמכים ועריכתם ועוד.

חבילת "בית של פתרונות תקשורת", היא חבילה ייעודית המותאמת בדיוק לצרכי המגזר החרדי וכוללת קו טלפון, מסלולי שיחות משתלמים במיוחד עד 2000 דק' ותשתית רשת לצרכי פרנסה. מאז השקת החבילה הייעודית, הצטרפו אלפי לקוחות חרדים מרוצים שנהנים מהשירות המקצועי של בזק שכולל תשתיות תקשורת איכותיות ואמינות במיוחד.
בזק טאצ חבילה תקשורת טלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד