כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נשמעו פיצוצים

דיווח: ישראל תקפה משלוח אמל"ח איראני בסוריה

כלי תקשורת בסוריה מדווחים על פיצוץ שנשמע הערב באזור דמשק. לפי אחד המקורות מדובר בתקיפת משלוח נשק אמצעי לחימה איראני שנחת בשדה התעופה בדמשק הבירה

דיווח: ישראל תקפה משלוח אמל"ח איראני בסוריה
פיצוץ בסוריה צילום: צילום מסך

סוכנות הידיעות הרשמית הסורית, סאנא, דיווחה הלילה (שלישי) על פיצוץ שנשמע באזור דמשק. גורמים המזוהים עם משטרו של הנשיא בשאר אסד מסרו כי מערך הנ"מ הסורי הופעל.

כתב הטלוויזיה הסורית הממלכתית דיווח כי מדובר בתקיפה ישראלית. לפי סוכנות 'סאברין ניוז' העיראקית, המזוהה עם איראן, התקיפה כוונה לאזור אל-כיסווה בפרבר הדרומי של דמשק - אזור שכבר הותקף לא אחת בשנים האחרונות.

ביום ראשון שעבר דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית 'ספוטניק' על תקיפה המיוחסת לישראל באזור דמשק. לפי הדיווח, בכיר בטחוני מסר שמטוסים ישראלים ירו כמה טילים משטח ישראל בכיוון הבירה הסורית. המקור הוסיף שצוותים טכניים והנדסיים של צבא סוריה יצאו לבדוק את הנזקים בעמדות שנפגעו. לפי הדיווח מערכות ההגנה האוויריות של סוריה הופעלו בעקבות התקיפה. בישראל מסרבים להתייחס לפרסומים זרים.

ערוץ הטלוויזיה הסעודי 'אל-חדת' דיווח מפי מקור כי התקיפה הישראלית בסוריה כוונה נגד משלוח אמצעי לחימה איראני, שהגיע לשדה התעופה דמשק. המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, ארגון אופוזיציה שמקום מושבו בבריטניה, דיווח כי גם יעדים בדרום דמשק הותקפו.

כרגיל בישראל הרשמית לא מגיבים וכי האשמת ישראל בתקיפה - מקורה בדיווחים זרים.

תקיפה בסוריה אמצעי לחימה משלוח נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד