כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ניתק הקשר עם הקבוצה

שמונה בני אדם מתו בביוב של מוסקבה בשל גשם זלעפות

חשש שלפחות שמונה בני אדם מתו בעת סיור בביוב התת-קרקעי של מוסקבה, כאשר גשם זלעפות הפך את השבילים לנהרות תת-קרקעיים גועשים. 24 איש ירדו לסיור התת קרקעי ולא ידוע כמה מהם יצאו

אתמול נערכו חיפושים במערך הביוב של מוסקבה. ארבע גופות נמצאו עד כה, אלה כוללים גבר ושלושה בני נוער, שתי בנות ובן. הם נשטפו על ידי מבול מים תת קרקעי, נמשכים החיפושים אחר ארבעה נוספים.

הארבע היו עם מדריך מומחה קונסטנטין פיליפוב, בן 31. הודעתו האחרונה הייתה בקשה לסיוע לצאת מהביוב עקב מצב חירום שנגרם על ידי גשם כבד. ב-SMS שלו נכתב: "יורד גשם אני יכול לצאת?".

לאחר הגשם הפתאומי ניתק הקשר עם הקבוצה. קרובי משפחה של הנעדרים פנו למשטרה בבקשת עזרה. בסך הכל ידוע על שמונה אנשים שהיו בסיור הביוב, אך גורמים רשמיים חוששים שיכולים להיות יותר. 24 איש ירדו לסיור התת קרקעי ולא ידוע כמה באמת יצאו.

"ייתכן שבעצם היו שתי קבוצות של 12, בלי לספור מדריכים", צוטט גורם רשמי בתקשורת הרוסית. הסיור כלל את המבוכים הסודיים מתחת למוסקבה, ולפחות שמונה יצאו לטיול. מדריך טיולים אחר אמר: "למה הופר הכלל העיקרי שאין סיורים בגשם?, אני לא יודע. ואני גם לא יודע אם המדריך עצמו שרד - אף אחד לא יכול ליצור איתו קשר, ישנה גם שאלה מדוע הותר לקטינים לצאת לסיור. ככלל, סיורים אינם ניתנים לאנשים מתחת לגיל 18".

הסיבה לסיורים בתעלות הביוב של מוסקבה, מאחר והן מהתקופות הסובייטיות ומסקרנות את הציבור. חלק מהערוצים מובילים למקומות סודיים במוסקבה. יש חשש שהקורבנות נסחפו ויהיה צורך באישור מיוחד כדי לחפש אותם במקומות אחרים במוסקבה.

 

 

גשם ביוב גשם סוער מוסקבה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד