י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"אל תעזבי אותי"

קורע לב: בת ה-12 ספדה לאמה שנרצחה לנגד עיניה

שעות לאחר שנרצחה בצרור יריות, נטמנה מרת בת שבע נגרי הי"ד בתום מסע הספדים מצמרר שבשיאו נפרדה ממנה בתה שיראל שניצלה מהפיגוע ויצאה ללא פגע: "אמא, אני רוצה לתת לך חיבוק פעם אחרונה. אני מתגעגעת אלייך ותמיד אתגעגע אלייך" | הבעל: "אני יודע שאת במקום טוב. תשמרי עלינו מלמעלה ועל הילדים שלנו"

בת שבע נגרי הי"ד, שנרצחה בפיגוע הירי בדרום הר חברון, הובאה אמש (שני) למנוחות בכפר עציון. בבית חגי, מקום מגוריה של נגרי, נשאו דברים רב היישוב, חבריה של בת שבע ובני משפחתה. בכפר עציון, שממנו ייצא מסע ההלוויה הספידו את נגרי, בתה שיראל בת ה-12 שנסעה עמה במכונית, אמה, אחיה, אחיותיה ואחייניתה.

נגרי, אם לשלושה כבת 40, גדלה במועצה המקומית אפרת, התגוררה ביישוב בית חגי והייתה גננת ב'גן ירדן' באפרת. נגרי עלתה בשעות הבוקר עם בתה בת ה-12 לטרמפ עם תושב בית חגי, אריה לייב גוטליב, על כביש 60. באמצע הדרך נורה לעבר רכבם צרור יריות שכלל מעל 20 כדורים מרכב חולף. היא נפצעה אנושות ובוצעו בה פעולות החייאה, אך לבסוף נקבע מותה. בנוסף לנהג אריה לייב, שנפצע באורח קשה, ברכב נסעה גם בתה, שיראל בת ה-12, שיצאה מהרכב ללא פגע.

בהלוויה ספדה שיראל לאמה ואמרה בקול חנוק מבכי ודמעות: "אמא, אני רוצה לתת לך חיבוק פעם אחרונה. אני מתגעגעת אלייך ותמיד אתגעגע אלייך. את תמיד בתוך הלב שלי. אני יודעת שאת שומרת עליי, גם כשאני לא יכולה לראות אותך. תמיד שמרת עליי, ועכשיו אני בטוחה יותר. את היית הבן אדם הכי שמח שאני מכירה. יצאנו לירושלים להיפגש עם בנות דודות, להכין את הגן שלך. עלינו לרכב עם אריה ופתאום שמענו שלוש יריות. החלונות היו שבורים לגמרי ואת כבר לא היית ערה".

עוד הוסיפה הבת וצמררה את כל הנוכחים שגעו בבכי: "התקשרתי למד"א 'ירו עלינו בואו מהר'. נלחצתי, הקול שלי רעד. כולם טיפלו בך והחזירו לך על כל הטוב שעשית לכולם. תמיד אמרת שהלב שלך רחב ופתוח לכולם. אני מבקשת ממך, אמא, שתשמרי עליי, על אבא על כולנו. ואל תעזבי אותי. אני מקנאה בכל המלאכים שזכו בך למעלה בשמיים. אני בטוחה שאת נהנית, טוב לך שם, אני אוהבת אותך. אני מבטיחה לך שתמיד תהיי אצלי בלב והילדים שלי יידעו איזו אמא לביאה הייתה לי".

צילום: חיים גולדברג, פלאש 90.

אלי, בעלה של בת שבע הי"ד ואביה של שיראל, אמר בדברי ההספד: "אהובה שלי, איך אפשר להמשיך עכשיו? אני מתגעגע אלייך, כל כך אוהב אותך. אני יודע שאת במקום טוב. תשמרי עלינו מלמעלה ועל הילדים שלנו. תמיד הקפדנו להגיד לילדים שאבא ואמא אחד. את אשת חסד. אני מודה לך על 18 שנים של אהבה. אוהב אותך תמיד".

ציפורה, אמה של בת שבע הי"ד, ספדה לה ואמרה: "בת שבע בתי הבכורה עשתה אותי אימא, יחד עם אבא שלה שהתפללנו כל כך וחיכינו הרבה. מגיל צעיר מאוד היא אהבה ילדים ולכן הלכה ללמוד להיות גננת. היא מאוד אהבה את הילדים בגן ואת ההורים, שהתחרו ביניהם מי יזכה לגננת המיוחדת הזאת עם הנשמה כל כך גדולה".

 

הלוויה הספד דרום הר חברון פיגוע ירי בית חגי הספדים בת שבע נגרי שיראל נגרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד