כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
טענותיו בשימוע נדחו

ח"כ עופר כסיף יואשם בתקיפת שוטר

היועמ"שית צפויה להגיש כתב אישום נגד ח"כ עופר כסיף ממפלגת חד"ש בגין תקיפה של שוטר בידי כסיף בהפגנה באזור הר חברון. בכך היועמ"שית צפויה לאמץ את עמדת להב 433 וגורמים משפטיים בכירים, בהם פרקליט המדינה עמית איסמן

ח"כ עופר כסיף יואשם בתקיפת שוטר
ח"כ עופר כסיף צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה צפויה להגיש כתב אישום נגד ח"כ עופר כסיף ממפלגת חד"ש. כך דווח בכאן רשת ב.

נגד כסיף יוגש כתב האישום בגין תקיפה של שוטר בידי כסיף בהפגנה באזור הר חברון. החלטת היועמ"שית הגיעה לאחר שכסיף זומן לשימוע אך טענותיו נדחו. בכך היועמ"שית צפויה לאמץ את עמדת להב 433 וגורמים משפטיים בכירים, בהם פרקליט המדינה עמית איסמן.

הסעיף בגינו יוגש כתב האישום נגד כסיף הוא תקיפת שור בנסיבות מחמירות. החשדות נוגעים להתנהלותו של כסיף בהפגנה שהתקיימה במאי 2022 באזור דרום הר חברון, במחאה על גזירת פסק דין לפינוי כפרים באזור. במסגרת היערכות כוחות הביטחון, הוצאו צווים אשר הורו על הגבלת תנועת אוטובוסים והכריזו על מוקדים שונים במרחב כשטח צבאי סגור.

למרות זאת, התקיימה הפגנה במקום, במהלכה הודיע קצין משמר הגבול לכסיף שאין באפשרותו להיכנס עם רכבו לכיוון קהל המפגינים שעמד במרחק קצר ממנו, ויותר לו מעבר רגלי.

על אף האמור, ביקש חבר הכנסת להיכנס עם רכבו למתחם ההפגנה, ובעקבות כך התפתח ויכוח שבסיומו נכנס כסיף לרכבו והחל בנסיעה איטית עד שפגע ברגלו של שוטר שחסם את דרכו. בתגובה היכה השוטר על מכסה המנוע של הרכב וצעק עליו.

על פי החשד, ח"כ כסיף יצא מרכבו וחבט בראשו של השוטר. ח"כ כסיף נחקר במשך כחמש שעות בנוגע לאירוע לפני כשנה, בלהב 433.

עורך דינו של כסיף, דניאל חקלאי, אמר בתגובה: "אנו מתבשרים שהטענות שלנו במסגרת השימוע אצל היועמ"שית נידחו. אנו מכבדים את ההחלטה על אף שאנו חולקים עליה. אני מקווה שנוכל להבהיר בבית המשפט עד כמה הדברים שונים בתכלית מכפי שהם מוצגים בכתב האישום. אני עדיין מקווה שבית המשפט יזכה את ח"כ כסיף".

 

 

 

עופר כסיף תקיפת שוטר גלי בהרב מיארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד