כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לקראת אירוע הענקת פרס דניאלי 2023

מייסד "קרן דניאלי" נפגש עם מנכ"לית מכבי ובישר לה על רופאי מכבי שזכו בפרס "הרופא של המדינה"

גם בשנה הזאת, מכבי שירותי בריאות השתתפה במיזם "קרן דניאלי" • 4 רופאי מכבי זכו בפרס השנה * 800,000 אזרחים בחרו את רשימת הרופאים המלאה

  • ה' אלול התשפ"ג

בעקבות זכיית רופאי מכבי, מייסד קרן דניאלי ר' מוטי זוננפלד נפגש עם מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון- לוי ועדכן אותה  על הפעילות הענפה של הקרן למען רופאי ישראל וכן על רופאי מכבי להם יוענק הפרס.

"פרס דניאלי לרפואה עם לב" מוענק מידי שנה לרופאים המצטיינים של המדינה במיזם מיוחד שנערך ע"י קרן דניאלי. הפרס, מוענק זו השנה השביעית ברציפות לזכרה של דניאלי זוננפלד ע"ה- מתנדבת מסורה ובעלת לב ענק במחלקה האונקולוגית בבית החולים שניידר שנהרגה בתאונת דרכים קטלנית בשובה מההתנדבות והיא בת 20 בלבד.

הקרן הוקמה על ידי אביה ר' מוטי זוננפלד כדי להנציח ולהמשיך את מורשתה
הצעירה, דניאלי, זכתה להביא חיוך לפניהם המיוסרות של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, הייתה בכל עת אוזן קשבת ויד תומכת ולא פחדה להתמודד עם קשיים.

השנה, מכבי מסיימת את הפעילות בסיפוק ובהתרגשות לאחר שארבעה מרופאי הקופה זכו בפרס כאות לרפואה עם לב. למעלה מ-800,000 אזרחים השתתפו במיזם והמליצו על ה'רופא המסור' שלהם כראוי להערכה ולהוקרה מיוחדת.

רופאי מכבי שזכו השנה בפרס: פרופ' אלון גרוסמן, ד"ר דורון אנגל, ד"ר שחר זילברשטיין וד"ר רותם דולב.

מנכ"לית מכבי הגב' סיגל דדון-לוי: "שמחתי להיפגש עם מייסד קרן דניאלי מר מוטי זוננפלד ואביה של דניאלי ז"ל שהייתה מתנדבת בבית החולים שניידר וסייעה לילדים חולי סרטן. החמלה והנתינה לזולת מייחדת את משפחת זוננפלד כמשפחה שתורמת לקהילה והיוזמה להנציח את דניאלי בקרן לעידוד רופאים מצטיינים חשובה ביותר".

ר' מוטי זוננפלד מייסד קרן דניאלי: אני  מודה על הזכות להיפגש עם מנכלי"ת מכבי הגב' סיגל דדון לוי ולהביע בפניה את הערכתי על ההשקעה הרבה בעידוד חברי מכבי להצביע לרופא של המדינה. גם השנה חברי מכבי הצביעו בהמוניהם עבור הרופאים המצוינים שלהם ולשם כך הקמנו את הקרן לע"נ של בתי דניאלי ז"ל לעודד את הרופאים להעניק את השירות המיטבי, המסור והמקצועי למען החברים בקהילה. אני רוצה להודות למאות אלפי חברי מכבי שהשתתפו במפעל חיים זה והצביעו לרופאים שזכו גם השנה בפרס".

אירוע הענקת פרס דניאלי יתקיים בחודש אלול בירושלים, בבנייני האומה.

 

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד