כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מיתוג עסקי - מאיפה מתחילים ואיך עושים את זה נכון?

מיתוג עסקי הוא דבר מאוד חשוב מאחר והוא מסייע לבית העסק להגיע אל כל הלקוחות הפוטנציאליים שלו ובכך בעצם מבטיח את גדילתו המתמדת

בעידן התחרותי של ימינו, חלק בלתי נפרד מהצלחתו של כל בית עסק בכל תחום הוא עריכת מיתוג עסקי נכון שכן, גם אם יש לכם את המוצר הטוב ביותר בנישה שלכם עדיין יהיו לכם עשרות ואפילו מאות מתחרים, כך שרק בהינתן בידול ומיתוג עסקי נכון תוכלו להיות בטוחים כי תגיעו אל כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ותמשיכו להרחיב את העסק שלכם כמתוכנן. אולם, המון בעלי עסקים ישראלים מודעים לכוחו של מיתוג עסקי נכון אך בכל זאת לא מבצעים זאת, בין היתר מאחר והם אינם יודעים איפה להתחיל. ובכן, בכתבה זו החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן ולהסביר לכם כל מה שתצטרכו לדעת על מנת להתחיל עם מיתוג עסקי.

מיתוג מחדש - האסטרטגיה שתעזור לכם

בעת בה אנו מדברים על מיתוג עסקי, חשוב מאוד להכיר אסטרטגיות מסוימות כדוגמת מיתוג מחדש. למעשה, מיתוג מחדש זו עצם אסטרטגיית שיווק שבמסגרתה עורכים שינוי מסוים בכל הנוגע לתדמיתו המקצועית של בית העסק על מנת ליצור עניין מוגבר בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאליים. ניתן לבצע זאת על ידי שינוי לוגו או מצגים ויזואלים אחרים באשר לבית העסק ואפילו במקרים מסוימים יהיה מומלץ לשנות את שמו של העסק לגמרי. המטרה העיקרית מאחורי מיתוג מחדש היא ליצור זהות חדשה בקרב קהל הצרכנים ובכך בעצם לייצר עניין רב סביב בית העסק.

למה בידול הוא חשוב?

אי אפשר לדבר על מיתוג עסקי מבלי להזכיר את העניין של בידול. אז למה בידול הוא כל-כך חשוב? ובכן, נראה כי במציאות של ישראל בשנת 2023, בעלי עסקים רבים בתחילת דרכים לא מייחסים חשיבות רבה כל-כך לכל העניין של מיתוג עסקי ובידול, אם כי ראוי לציין שכל אותם בעלי עסקים עושים טעות חמורה. למעשה, כל פרט ופרט שמייצג את בית העסק שלכם, החל מסיסמאות השיווק שלכם ועד ללוגואים בהם אתם משתמשים עשוי ליצור תדמית מסוימת בקרב הקהל הפוטנציאלי שלכם, כך שבהינתן לוגואים זולים או מיתוג עסקי גנרי ייתכן כי תצטיירו בעיני הצרכנים בתור עסק "לא רציני". לעומת זאת, על ידי עריכת מיתוג עסקי ובידול שיראה לצרכנים כי אתם בעלי עסקים ממולחים לכל דבר ועניין ייתכן כי תיצרו לבית העסק שלכם תדמית של מקום מקצועי ואמין, כך שקהל יותר גדול ירצה לבוא ולרכוש אצלכם ולשכור את שירותיכם.

שורה תחתונה

מיתוג עסקי הוא דבר מאוד חשוב מאחר והוא מסייע לבית העסק להגיע אל כל הלקוחות הפוטנציאליים שלו ובכך בעצם מבטיח את גדילתו המתמדת. אולם, מאחר ומדובר על דבר כל-כך חשוב, הרי שיש לדעת כיצד לבצע זאת נכון ובין היתר להיעזר בידיים מקצועיות. על כן, לפני שאתם מתחילים עם מיתוג עסקי - תמיד יהיה מומלץ לחפש אחר אנשי המקצוע הנכונים שיוכלו לסייע לכם בכך.

מיתוג מיתוג מחדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד