כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עליה לצורך ירידה?

לימוד נהיגה, ביטוחים והשכרה: כמעט הכול מתייקר בענף הרכב

שכירת כלי תחבורה התייקרה בשיעור של 2.6%. ההתייקרות נובעת כמובן מהעלייה בביקוש בחודשי הקיץ וממה שעשוי להיות כמות מוגבלת של רכבים שזמינים להשכרה

אוגוסט כאן, הישראלים נופשים והשכרות הרכב מתייקרות, כך עולה ממדד המחירים לצרכן שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מדד המחירים לצרכן הוא מדד שמראה מדי חודש אילו שירותים התייקרו ומהווה אינדיקטור ליוקר המחיה.

כאמור - לפי הנתונים שמציגה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שכירת כלי תחבורה התייקרה בשיעור של 2.6%. ההתייקרות נובעת כמובן מהעלייה בביקוש בחודשי הקיץ וממה שעשוי להיות כמות מוגבלת של רכבים שזמינים להשכרה וגם מתקופת בין הזמנים, בה חברות ההשכרה מנצלות לעתים את המצב ואת הביקושים לרכבים ומעלות מחירים.

לצד העליה במחירי השכרות הרכב מצוין במדד המחירים לצרכן גם שמחירי ביטוחי האופנועים התייקרו בשיעור גבוה של 7.8% ושירותי ההובלה התייקרו בשיעור של 6.7%. ביטוחי הרכב התייקרו גם הם בשיעור של 1.4%. גם לימודי הנהיגה מתייקרים, בשיעור של 1.1%.

ועם זאת, יש גם חדשות טובות: לפי הנתונים מחיריהן של המכוניות המשומשות הוזלו בשיעור של 1.1%. ירידות המחיר האלה שעליהן מדובר במדד המחירים לצרכן אינן מפתיעות: כפי פרסמנו מחיריהם של דגמים רבים ירדו בתחילת החודש ויתכן שהירידות האלה הן רק ההתחלה של מגמת ירידות מחירים.

 

עליית מחירים השוואת מחירים השכרת רכב ביטוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד