כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
שפע רב בכל העולמות

שוקולד בלונדי של 'עלית' חזר למדף

שוקולד בלונדי - שוקולד מקורמל בגוון זהוב, במרקם עשיר ובמילוי קרמים מפנקים, חזר למדף ומצטרף למגוון מוצרי 'עלית' בכשרות מהודרת

עכשיו על המדף: שוקולד בלונדי - שוקולד מקורמל בגוון זהוב, שיחד עם מילוי קרמים מפנקים, יוצר חוויה סנסורית י מפנקת במיוחד. המתכון והתהליך הייחודיים גורמים להיווצרות של טעם וארומה אשר מעניקים לו מתיקות מיוחדת. השוקולד מגיע במילוי קרמים מפנקים; שקדים, קרמל מלוח וקרמל עשיר.

הדר חכון, טכנולוגית השוקולד במפעל הממתקים של שטראוס, מסבירה: "בלונדי הוא שוקולד ללא עיסת קקאו שחומרי הגלם שבו עוברים תהליך של קירמול במטרה לקבל שוקולד בעל גוון זהוב, המבוסס על שוקולד לבן וטעמי קרמל ווניל. הודות לתהליך הפיתוח והמתכון הייחודי מתקבל שוקולד בעל מרקם קטיפתי, שנמס בפה ומשאיר טעם וארומה נהדרים".

מנהלת השיווק של חטיבת הממתקים, מאיה שניידר: "כמובילי קטגוריית השוקולד בישראל, אנו מקפידים על שימור המסורת והנוסטלגיה של שוקולד עלית על מותגיו לצד יצירת ענין וחידוש עבור הצרכנים שלנו. כזה הוא שוקולד בלונדי – טעם חדש וחוויה מיוחדת איתם אפשר להמשיך ולהתפנק ממוצרי השוקולד שלנו. אנו נמשיך להתחדש ולחדש בעולם השוקולד במטרה להגיש לצרכנים מגוון רחב של מוצרים איכותיים וטעימים ולאפשר להם להתרגש בכל פעם מחדש".

חשוב לציין ששוקולדים מסוג בלונדי קיימים בעולם אצל מותגי השוקולד המובילים תחת השם 'בלונד', אך מומחי השוקולד של עלית התאימו אותו לחיך הישראלי.

כשרות: חלבי, בד"ץ איגוד רבנים – מנשסתר.

 

שוקולד עלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד