כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ענקית הטכנולוגיה העולמית SAP בשיתוף פעולה עם תכנית הלימודים של 'קמא טק' לבנות הסמינרים

שיתוף פעולה ראשוני: 20 תלמידות מצטיינות הלומדות בקורסי 'קמא טק', יוכלו ללמוד במשך שלושה חודשים ולבצע פרויקטים בהנחיית מנהלים של מרכז הפיתוח של חברת 'SAP' בישראל תוך כדי התנסות מעשית ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות || מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן: "משמח מאוד לראות את הרצון האדיר של הנהלת החברה לייצר שיתופי פעולה מיטיבים עם הציבור החרדי"  

עוד שיתוף פעולה של 'קמא טק' עם אחת מענקיות הטכנולוגיה יוצא לדרך.

שיתוף פעולה של מרכז הפיתוח של חברת 'SAP', אחת מענקיות הטכנולוגיה והחדשנות העולמית, שמובילה בפיתוח של תוכנות ארגוניות לניהול עסקים וקשרי לקוחות.

תכנית הלימודים לבנות הסמינרים מאפשרת לתלמידות הלומדות לימודי הנדסאות במסגרת הסמינרים, להצטרף לבוטקאמפים יחד עם 15 חברות ענק בתחום ההייטק, על מנת להעשיר את הידע הלימודי, תוך כדי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ובהתנסות מעשית.

בתוכנית החדשה, 20 תלמידות מצטיינות הלומדות בקורסי 'קמא טק', יוכלו ללמוד במשך שלושה חודשים ולבצע פרויקטים בהנחיית מנהלים ומנהלות, כמו גם מפתחים ומפתחות בכירים ממרכז הפיתוח של 'SAP', ובהמשך הדרך – אף לבצע בעצמן שיתופי פעולה עם חברת 'SAP' ועם החברות המובילות בעולם.

שיתוף הפעולה של קמא טק עם 'SAP' הינו המשך ישיר לשיתופי הפעולה המבורכים שנעשו עד כה על ידי 'קמא טק' עם ענקיות ההייטק ובהן אינטל, מיקרוסופט, גוגל, מטא, אמזון, ווסטרן דיגיטל, קוואלקום, מובילאיי ועוד.

משה פרידמן, מייסד ומנכ"ל קמא טק: "אנחנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם SAP, מובילה עולמית בטכנולוגיה וחדשנות אשר דוגלת בקידום והכלה של מגוון אוכלוסיות. משמח מאוד לראות את הרצון האדיר של הנהלת החברה לייצר שיתופי פעולה מיטיבים עם הציבור החרדי, ולתמוך בשילובן של נשים חרדיות מופלאות, בתעשיית ההייטק. תכנית ההכשרה שבנינו בשיתוף פעולה, עם הכוונתם המקצועית של בכירי החברה, נועדה להביא את המשתתפות בתוכנית לשיא הקדמה הטכנולוגית, בתהליך מתחשב ורגיש לכל ההיבטים הרוחניים והדתיים של בנות הסמינרים. לאור ההצלחה של תוכניות ההכשרה של קמא-טק שהוכיחו את עצמן בשנים האחרונות ברוך השם בהכוונתם ובהדרכתם של הנהלות הסמינרים וגדולי ישראל, אנו תפילה שגם תכנית זו תביא איתה בשורה אדירה לבנות הסמינרים המצטיינות שייבחרו להשתתף בתוכנית, וגם שיתוף פעולה זה יביא בעזרת השם בשורה גדולה לתלמידות הסמינרים שיוכלו להגיע לפסגות הטכנולוגיה ולמשרות איכותיות במיטב חברות ההייטק העולמיות, יחד עם שמירה על סביבה רוחנית כשרה למהדרין".

עדי גינגיס, מנהלת אחריות חברתית, מרכז הפיתוח של SAP בישראל התייחסה גם היא לתוכנית:

"אנו במרכז הפיתוח של SAP מאמינים ומשקיעים בקידום עקרונות של שוויון וגיוון וגאים בשיתוף פעולה שנרקם עם קמא-טק המאפשר קרבה וחיבור בחברה הישראלית.

אני רואה חשיבות עצומה במתן הזדמנות ובפתיחת השערים למיטב הכישרונות בישראל מכל הקהילות והמגזרים, ושמחה שנולדה שותפות חדשה במסגרתה יש לנו הזדמנות לשלב ולקדם נשים חרדיות במרכז הפיתוח שלנו, לזהות כישרונות טכנולוגיים מצוינים באמצעות הכשרות מדויקות ומותאמות ובכך לקחת חלק בבניית גשרים להייטק ובצמצום הפערים בחברה הישראלית".

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד