כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
תיעוד ראשון מאז המרד

מפקד וגנר מופיע שוב ורומז לנוכחותו באפריקה

ראש קבוצת וגנר יבגני פריגוז'ין, פרסם תיעוד ראשון מאז הוביל מרד כושל קצר מועד בסוף יוני. התיעוד ככל הנראה צולם באפריקה והופיע בערוץ הטלגרם שלו  

ראש קבוצת וגנר, יבגני פריגוז'ין, פרסם נאום ראשון בווידאו, התיעוד ראשון שלו מאז שהוביל מרד כושל קצר מועד בסוף יוני. נראה שהתיעוד צולם באפריקה והוא פורסם בערוץ הטלגרם שלו.

משך הסרטון הוא 40 שניות, ופריגוז'ין נראה בו עומד בשטח מדברי, לבוש מדי הסוואה, אוחז ברובה, ומאחוריו, במרחק ממנו, מספר חמושים ומשאית קטנה. בטלגרם דווח כי פריגוז'ין דיבר ממדינה אפריקאית מבלי לנקוב בשמה.

לא היה אישור רשמי נוסף לסרטון, ואין מידע נוסף מתי או היכן הוא צולם. "אנחנו עובדים, הטמפרטורה היא יותר מ-50, כל מה שאנחנו אוהבים", אומר פריגוז'ין בסרטון.

הוא הוסיף, "קבוצת וגנר מבצעת פעילויות סיור ופיקוח, והופכת את רוסיה לגדולה יותר בכל היבשות ובאפריקה, צדק ואושר לעם האפריקאי אנו מחפשים עזרה מגיבורים אמיתיים וממשיכים לבצע את המשימות שהוגדרו, ושהבטחנו שנעשה".

לפי הדיווחים, הקרמלין הבטיח לפריגוז'ין חסינות מפני העמדה לדין, ואחד מתנאי החנינה היה עזיבתו לבלארוס השכנה. עם זאת, דווח כי פריגוז'ין הופיע שוב ברוסיה בשולי פסגת אפריקה בסנט פטרסבורג בסוף יולי האחרון.

 

כח וגנר מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין אפריקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד