ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
סוער בקרית גת

"מי שמתגעגע לליברמן - שלא יבקש מאיתנו תמיכה"

במפלגות החרדיות שוקלים את צעדיהם על רקע התחזקותו של כפיר סויסה, המועמד לראשות העיר קרית גת | הטענה העיקרית נגד ראש העיר המכהן: האמירה בכנס ראשי רשויות כי הוא "מתגעגע לליברמן" | "מי שמתגעגע לליברמן שלא יבוא לבקש מאיתנו תמיכה רגע לפני הבחירות", אומר גורם חרדי בכיר

"מי שמתגעגע לליברמן - שלא יבקש מאיתנו תמיכה"
כפיר סוויסה / אבירם דהרי צילום: מתוך פייסבוק

הרוחות בקרית גת סוערות: גורמים במפלגות החרדיות אומרים כי על רקע התחזקותו המועמד לראשות העיר, כפיר סויסה, עולים הסיכויים כי הציבור החרדי יתמוך בו בבחירות הקרובות. 

אחרי שורה של סקרים שנערכו בחודשים האחרונים, מהם עולה כי ראש העירייה המכהן זה 20 שנה אבירם דהרי, מקבל מספר נמוך, ובחלקם אף פחות מ-30% תמיכה - במפלגות החרדיות שוקלים כעת צעדיהם.

לראשונה מתמודד נגד דהרי מועמד בעל סיכויים גבוהים, מנכ"ל משרד התרבות והספורט לשעבר כפיר סויסה, שנכנס למירוץ רק לפני כחודשיים. בסקר של רפי סמית הצליח סויסה בתוך חודש להגיע לכמעט שוויון מול ראש העירייה המכהן דהרי.

גורמים במפלגות החרדיות אומרים כי הם "לוקחים בחשבון לא רק את סיכוייו הנמוכים של דהרי לנצח ואת החשש מעליית מועמדים אנטי חרדים בעקבות התמודדותו, אלא הכעס החרדי נובע גם משורה של התבטאויות בעייתית של דהרי".

לפני כחודש עורר דהרי סערה בקרב הליכודניקים והחרדים, כאשר אמר בכנס לראשי רשויות כי הוא "מתגעגע לליברמן". דבריו עוררו זעם רב בקרב המגזר החרדי שליברמן, כזכור, קרא להריץ אותו למזבלה.

בחודשים האחרונים מנסה דהרי לגייס את תמיכתם הרשמית של המפלגות החרדיות - אגודת ישראל וש"ס. "גם ניסיון שלו להציג מכתבי תמיכה ישנים ולא מעודכנים, לא מרשימים את ראשי המפלגות החרדיות, אשר לא ממהרים לסלוח על כבודו של המגזר החרדי", אומר גורם בכיר במפלגות החרדיות.

"מי שמתגעגע לליברמן שלא יבוא לבקש מאיתנו תמיכה רגע לפני הבחירות. אנחנו הפסקנו למחול על כבודנו. החרדים הם לא שק החבטות של אף אחד. מי שמהלל ומשבח את גדול שונאי היהדות החרדית שמבקש להריץ אותנו למזבלה - שלא יחשוב שנסלח לו", הוא מוסיף.

 

בחירות מוניציפליות 2023 קרית גת אבירם דהרי כפיר סויסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד