כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"מה רע בוילה בקיסריה?"

רה"מ נתניהו ורעייתו עוברים לסוויטה היוקרתית וזו הסיבה

לרגל שיפוצים בביתם שברחוב עזה יעברו בני הזוג נתניהו לסוויטה במלון הירושלמי המפואר. תגובת לשכת רה"מ: "נעשים סידורי ביטחון שמחייבים אותו לשהות למספר ימים מחוץ לדירתו במקום שאושר על ידי גורמי האבטחה וגורמי המקצוע במשרד רה"מ"

בני הזוג שרה ובנימין נתניהו יעברו בקרוב (או שכבר עברו) להתגורר באחד המלונות היוקרתיים והיקרים בישראל, הוולדורף אסטוריה בירושלים. כך מפרסם הערב (שלישי) העיתונאי בן כספית.

לפי הדיווח מהלך שכזה יצריך סגירת קומה שלמה במלון לצורך סידורי אבטחה וכו'. הסיבה למעבר הוא שביתם של הזוג נתניהו ברחוב עזה בירושלים עומד לעבור שיפוצים. כספית תוהה מדוע רה"מ ורעייתו לא יתגוררו בזמן הזה בוילה בקיסריה. "מה רע בוילה בקיסריה? האם היא לא מאושרת למגוריהם? הרי המדינה משלמת ומממנת ומתחזקת גם אותה, וגם את רחוב עזה. למה צריך לעבור למלון פאר, עם כל הכרוך בכך?", כותב כספית.

"ככל הידוע", כותב כספית, "המדינה אישרה שכירת סוויטה מפוארת במלון פלוס חדר עבודה צמוד לטובת בני הזוג. זה לפני שספרנו את החדרים שיועמדו לרשות המאבטחים".

תגובת לשכת ראש הממשלה: "בהנחיית גורמי הביטחון ולאור התגברות האיומים נגד ראש הממשלה נתניהו, נעשים סידורי ביטחון סביב דירתו בירושלים שמחייבים אותו לשהות למספר ימים מחוץ לדירתו במקום שאושר על ידי גורמי האבטחה וגורמי המקצוע במשרד רה"מ".

וולדורף אסטוריה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד