כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"ידיד גדול של ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראש עיריית ניו יורק

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס. נתניהו לאדמס: "אתה ידיד גדול של ישראל". ראש העיר הביע בפני ראש הממשלה את הערכתו ואהבתו למדינת ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי) עם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס, בלשכת רה״מ בירושלים. בפגישה דנו הצדדים על האפשרויות הבלתי מוגבלות לשיתוף פעולה בין העיר ניו יורק לבין מדינת ישראל, בתחומים של טכנולוגיה, חדשנות ותיירות.

ראש העיר הביע בפני ראש הממשלה את הערכתו ואהבתו למדינת ישראל.

ראש הממשלה אמר לראש עיריית ניו יורק: "אתה ידיד גדול של ישראל. אתה גר בעיר שהיא המרכז האינטלקטואלי, התרבותי והפיננסי של העולם - ואנחנו סוג של מרכז נוסף. נהיה טובים יותר אם נשלב את שני המרכזים האלה ביחד".

וידאו: איתי בית-און, לע"מ | סאונד: בן פרץ, לע"מ.

לאחר הפגישה, הוצגה בפני ראש הממשלה וראש העיר תערוכת מזון וחדשנות ׳FoodTee׳, שכולה על טהרת החלבונים האלטרנטיביים. יצוין כי ישראל הינה בין המדינות המובילות בעולם בתחום החלבונים האלטרנטיביים, ושנייה רק לארה"ב בהשקעות הפרטיות בתחום זה, ועל כן יש הרבה מן המשותף בין שתי המדינות.

בתערוכה הוצגו לראש הממשלה וראש העיר טכנולוגיות מזון חדשניות ע"י סטארטאפים ישראליים, במטרה לקדם שיתוף פעולה פורה בין ישראל וארה"ב בתחום. ראש הממשלה וראש העיר טעמו ממוצרי המזון השונים, ביניהם: סטייק מתורבת, דבש טבעוני וקבב והמבורגרים מהצומח.

לראש עיריית ניו יורק התלוו סגן רה״ע, יועץ בכיר לרה״ע, סמפכ״לית משטרת ניו יורק וגורמים נוספים, ומהצד הישראלי השתתפו ר׳ הסגל, מנכ״ל משרד רה״מ, יו״ר המועצה הלאומית לכלכלה ועוד.

בנימין נתניהו ביקור מדיני ראש עיריית ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד