כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הפיגוע בסמוך לחברון

תיעוד: רכב המחבלים עוקף ועשרות כדורים נורים מהמושב האחורי

בתיעוד ממצלמת הרכב שבו נהג אריה לייב גוטליב שנפצע קשה בפיגוע, נראה רכב המחבלים עוקף ומהמושב האחורי נורים עשרות כדורים, מהם נרצחה מרת בת שבע נגרי הי"ד. התיעוד שנחשף ב'כאן 11' סייע לכוחות הביטחון להגיע תוך שעות אל המחבלים ולעצור אותם ללא התנגדות

יממה אחרי פיגוע הירי הרצחני בכביש 60 סמוך לדרום הר חברון, נחשף ב'כאן 11', תיעוד של הפיגוע  בו נרצחה מרת בת שבע נגרי הי"ד, בסרטון ניתן לראות את רכב המחבלים עוקף ועשרות כדורים נורים מהמושב האחורי.

התיעוד הזה סייע לכוחות הביטחון להגיע תוך שעות אל המחבלים ולעצור אותם במקום מסתורם ללא התנגדות.  

נגרי, תושבת בית חגי וגננת ב'גן ירדן' במושב אפרת, עלתה בשעות הבוקר (שני) עם בתה שיראל בת ה-12 לטרמפ עם תושב בית חגי, אריה לייב גוטליב, על כביש 60. באמצע הדרך נורה לעבר רכבם צרור יריות מרכב חולף. היא נפצעה אנושות ובוצעו בה פעולות החייאה, אך לבסוף נקבע מותה. בתה יצאה מהרכב ללא פגיעה, והנהג אריה לייב בן אלה לרפו"ש - נפצע באורח קשה ופונה לטיפול רפואי בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

שני המחבלים, קרובי משפחה, נעצרו הלילה בידי כוחות הביטחון לאחר שהסתתרו בבית שככל הנראה שייך למשפחתם בחלק הדרומי של העיר חברון. כוחות הימ"מ כיתרו את הבית, באבטחת סיירת צנחנים, וכרזו להם לצאת החוצה. המחבלים לא ירו לעבר הכוחות - והסגירו את עצמם לידי הלוחמים ללא התנגדות. רכזי השב"כ ביצעו להם חקירה קצרה בשטח שבמהלכה קשרו את עצמם למעשה, ואחריה עצרו אותם. גם הנשק ששימש אותם לביצוע הפיגוע הוסגר.

שעות קודם לכן הובאה בת שבע נגרי הי"ד למנוחות בבית חגי. בהלוויה ספדה שיראל בת ה-12 לאמה ואמרה בקול חנוק מבכי ודמעות: "אמא, אני רוצה לתת לך חיבוק פעם אחרונה. אני מתגעגעת אלייך ותמיד אתגעגע אלייך. את תמיד בתוך הלב שלי. אני יודעת שאת שומרת עליי, גם כשאני לא יכולה לראות אותך. תמיד שמרת עליי, ועכשיו אני בטוחה יותר. את היית הבן אדם הכי שמח שאני מכירה. יצאנו לירושלים להיפגש עם בנות דודות, להכין את הגן שלך. עלינו לרכב עם אריה ופתאום שמענו שלוש יריות. החלונות היו שבורים לגמרי ואת כבר לא היית ערה".

עוד הוסיפה הבת וצמררה את כל הנוכחים שגעו בבכי: "התקשרתי למד"א 'ירו עלינו בואו מהר'. נלחצתי, הקול שלי רעד. כולם טיפלו בך והחזירו לך על כל הטוב שעשית לכולם. תמיד אמרת שהלב שלך רחב ופתוח לכולם. אני מבקשת ממך, אמא, שתשמרי עליי, על אבא על כולנו. ואל תעזבי אותי. אני מקנאה בכל המלאכים שזכו בך למעלה בשמיים. אני בטוחה שאת נהנית, טוב לך שם, אני אוהבת אותך. אני מבטיחה לך שתמיד תהיי אצלי בלב והילדים שלי יידעו איזו אמא לביאה הייתה לי".

 

פיגוע ירי דרום הר חברון כביש 60 בת שבע נגרי תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד