כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הרבעון השני

המחאה הצליחה? רשת פוקס בנתונים כלכליים ראשוניים

לפני מספר חודשים נקט בעלי רשת החנויות פוקס בעמדה כנגד חוקי הרפורמה המשפטית | בתגובה פעילי ימין קראו לחרם על חנויות החברה | כעת מתפרסמים הנתונים הכלכליים

המחאה הצליחה? רשת פוקס בנתונים כלכליים ראשוניים
חנות בגדים, אילוסטרציה צילום: pixabay

 מנתונים הכספים שפרסמה רשת חנויות הבגדים 'פוקס' עולה כי  הרבעון השני היה מצוין מבחינת מאזן הרווח של החברה. מהדו"ח עולה כי הכנסות הקבוצה ברבעון השני של השנה הסתכמו בכ-1,360 מיליון שקל. נתון זה מהווה קפיצה של כ-9.1% זאת בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה.

לפני מספר חודשים נשמעו קריאות לחרם צרכנים על חנויות פוקס, בשל לקיחתם צד פעיל במחאה נגד הרפורמה המשפטית: מגיש מהדורת ח'דשות 14', שרון גל, צייץ בחשבון הטוויטר שלו ציוץ קצר: "לכל בעלי העסקים שלוקחים חלק בשביתה הפוליטית החצופה הזאת: לא קונה אצלכם יותר".

גם המגיש ינון מגל הגיב על כך וכתב: "ביוש, ימני אמיתי לא קונה FOX".

לפני מספר ימים התפרסמו נתונים כספיים של חברת ביג. מהם עולה כי לאחר שהחברה נקלעה לסערה סביב הודעה שפרסמה כי בכוונתה להשבית את מרכזי הקניות שלה בכפוף להצבעה בכנסת על ביטול עילת הסבירות, הרשת מסכמת את הרבעון השני של 2023. בנתונים נראה כי החברה רושמת שיפור של 6% בהכנסות התפעוליות שלה, זאת לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה, ומגיעה לרווח של 123 מיליון שקל.

פוקס ויזל דוחות כספיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד