כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
וזו הסיבה האפשרית

מלחיץ: שיא של מזוודות אבודות בשדות התעופה בעולם

החברה שמספקת את שירותי הכבודה ל-90% מחברות התעופה בעולם דיווחה כי יותר מ-26 מיליון מזוודות אבדו, התעכבו או נפגמו במהלך 2022. עם זאת ישנה בשורה מרגיעה - השנה נרשמה ירידה משמעותית בינתיים

מלחיץ: שיא של מזוודות אבודות בשדות התעופה בעולם
מזוודות בנתב"ג צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

למעלה מ-26 מיליון מזוודות ואמצעי כבודה אבדו, התעכבו במסירה או נפגעו בשדות התעופה ברחבי העולם בשנת 2022, מה שמהווה שיא של עשור. כך עולה מנתוני חברת SITA, שמספקת את שירותי העברת אמצעי הכבודה לכ-90% מחברות התעופה בעולם.

עם זאת, בשנת 2023 נרשמת ירידה משמעותית במספרי התקריות, ומסתמנת שינוי מגמה. המתקרבים לנתוני טרום פרצה מגפת הקורונה בראשית שנת 2020.

בחברה מסבירים כי בקיץ שעבר מרבית שדות וחברות התעופה בעולם סבלו ממחסור בכוח אדם לאחר גל פיטורים נרחב במהלך מגפת הקורונה, מה שיצר עומס, במיוחד בתחום העברת הכבודה. עקב כך, מספר חברות תעופה החלו להשתמש במערכת חדשה המאתרת את הטיסה הקרובה ביותר דרכה ניתן להשיב את המזוודה לבעליה - ללא התערבות אנושית ובאופן אוטומטי.

חברת SITA מסרה כי ניכר שנוסעים רבים חוששים לגורל כבודתם ומעדיפים לטוס עם תיק קטן. מנכ"לית החברה הביעה נכונות לשינוי המגמה, והבטיחה שיחד עם חברות התעופה הם יפעלו להשבת ביטחון הנוסעים בכל הקשור לנסיעה עם כבודה.

שדות התעופה מזוודות שדה תעופה חברות תעופה אבודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד