כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קינחה בעקיצה

השר התעמת עם העיתונאית: "כמה פייק, את לא מקצועית"

עימות פומבי התנהל בטוויטר בין כתבת החינוך של חדשות 12 לשר החינוך יואב קיש שנפש בימים האחרונים עם משפחתו במלדיביים | הכתבת לשר: "אני הקטנה, כתבת חינוך כבר 7 שנים, תמיד יוצאת לחופשה בחגים ולא באמצע אוגוסט - תקופה עמוסה לכתבי חינוך"

שר החינוך יואב קיש
שר החינוך יואב קיש צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

כתבת החינוך של חדשות 12, יעל אודם מתחה ביקורת בטוויטר על שר החינוך יואב קיש על כך שבחר לנפוש בימים אלה במלדיביים במקום לדאוג ששנת הלימודים תיפתח כסדרה. "תשעה ימים לפתיחת שנה"ל - אין מנכ"ל, אין מורים, חסרות 1800 כיתות ובעיקר מסתמנת שביתה ארוכה בתיכונים - והשר מוסיף לנפוש במלדיביים. גננות ומורות מכינות את הכיתות והוא - צולל". כך יעל אודם בטוויטר.

השר קיש שבינתיים בזמן הציוץ כבר שב ארצה, זעם ותקף בציוץ משלו: "כמה פייק בפוסט אחד. יש מ"מ מנכ"ל מאיר שמעוני מנהל מחוז מנוסה שיפתח את שנת הלימודים וכן, אמרתי בכל מקום: לא מחפש מנכ"ל עד אחרי פתיחת השנה".

עוד כתב שר החינוך: "את לא מעודכנת ולא יודעת את מספרי החוסרים, ככה זה כשאת לא מקצועית. מחר (רביעי) עוד 5 שעות מו"מ עם ארגון המורים והאוצר. ושתכירי אני בארץ, והיתה חופשה חשובה מאד למשפחה שלי".

אודם לא נשארה חייבת והגיבה לשר: "מספרי החוסרים הוצגו בכנסת בזמן שהיית במלדיביים. אותם אני מציגה. נחתת רק הלילה. מחזיקה אצבעות שלא תהיה שביתה. שמחה שנהנית בחופשה זה חשוב" וקינחה בעקיצה, "אני הקטנה, כתבת חינוך כבר 7 שנים, תמיד יוצאת לחופשה בחגים ולא באמצע אוגוסט - תקופה עמוסה לכתבי חינוך".

 

יואב קיש משרד החינוך שר החינוך פתיחת שנת הלימודים יעל אודם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד