י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חלומות על חשמל

לפעמים טוב לחלום: למבורגיני מציגה אב טיפוס למכונית העתיד החשמלית

למבורגיני מציגה באופן רשמי את ה"לנזאדור", הלמבורגיני החשמלית הראשונה. למבורגיני מתחרה בפרארי ומייצרת מכוניות לעשירי העולם שמחירן עובר את מיליון השקלים. לפי למבורגיני הלנזאדור תוצג באופן רשמי בשנת 2028 כמכונית מוגמרת ומוכנה למכירה

לפעמים טוב לחלום: למבורגיני מציגה אב טיפוס למכונית העתיד החשמלית
למבורגיני חדשני צילום: יצרן

למבורגיני האיטלקית מציגה באופן רשמי את ה"לנזאדור", רכב תצוגה של היצרנית אשר אמור לרמוז כיצד תיראה בבוא היום הלמבורגיני החשמלית הראשונה. למי שאינו מכיר, למבורגיני היא יצרנית איטלקית אשר מתחרה בפרארי ומייצרת מכוניות לעשירי העולם שמחירן עובר את מיליון השקלים בקלות כאשר הן חדשות.

למרות המחיר שהופך אותה לחלום עבור רובנו, במדינת ישראל יש כמה מכוניות למבורגיני. האגדה אומרת שלמבורגיני נוסדה אחרי שאביה של החברה ומקימה- פרוצ'ו למבורגיני נקלע למריבה עם מייסד חברת פרארי והחליט לייצר מכונית משלו.


פנים הרכב למבורגיני לנזאדור: צילום למבורגיני לנזאדור

הלמבורגיני לנזאדור היא כאמור החשמלית הראשונה של היצרנית, שבדומה לרוב יצרני הרכב בעולם צריכה לעבור ליצור של רכבים חשמליים כדי לעמוד בתקנות איכות הסביבה – ובלמבורגיני בחרו באירוע מיוחד אשר נערך במונטריי ארה"ב בו מוצגות מכוניות מיוחדות לאספנים.

לפי למבורגיני הלנזאדור תוצג באופן רשמי בשנת 2028 כמכונית מוגמרת ומוכנה למכירה, אם כי יתכן שבבוא היום היא תהיה שונה ממכונית אב הטיפוס. הפרט המעניין ביותר בו ניתן להבחין הוא שהלנזאדור היא רכב כביש-שטח אבל יש לה רק שתי דלתות.

מעבר לזאת, למבורגיני עדיין לא מגלה כמה כוח יש למכונית החשמלית שלה ורק מציינת שיש לה כוח מנוע שהוא מעל 1,300 כוחות סוס, נתון משוגע בפני עצמו בהתחשב בעובדה שכיום רוב המכוניות החשמליות העממיות, במיוחד הסיניות, מצוידות במנוע אשר מפיק 204 כוחות סוס.

למבורגיני איטליה פרארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד