ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
מאיימים על פוטין

ערוצי טלגרם המקושרים לוגנר הזהירו מפני "כיבוש הקרמלין"

שכירי חרב של וגנר זועמים על מותו של מנהיגם יבגני פריגוז'ין עם הבטחה "לכבוש את הקרמלין". שבעה נוסעים, כולל מנהיג קבוצת וגנר, ושלושה אנשי צוות היו על סיפון מטוס שנפל בדרכו ממוסקבה לסנט פטרסבורג

ערוצי טלגרם המקושרים לוגנר הזהירו מפני "כיבוש הקרמלין"
המטוס שהתרסק צילום: מתוך התיעוד

חברי וגנר זועמים נשבע לנקום את מותו של פריגוז'ין ואמרו כי "הקרמלין ייכבש". מנהיג וגנר שלפני חודשיים הנהיג מרד נגד פוטין, היה בין 10 הרוגים בהתרסקות מטוס צפונית למוסקבה אתמול, כך מסרו גורמים רוסיים.

פריגוז'ין היה בין שבעה נוסעים על סיפון מטוס בדרך ממוסקבה לסנט פטרסבורג, עם שלושה אנשי צוות על הסיפון. ערוצי טלגרם המקושרים לוגנר הזהירו מאז מפני "השלכות" על הריגתו של פריגוז'ין.

אחד מהם אמר ש"הקרמלין ייכבש". המטוס היה שייך ליבגני פריגוז'ין, שהקים את החברה הצבאית הפרטית הרוסית וגנר.

ברוסיה דווח כי פריגוז'ין היה ברשימת הנוסעים, גורמים רוסיים אישרו שהוא היה על הסיפון.

ערוץ טלגרם, המקושר לוגנר, דיווח כי המטוס הופל על ידי הגנות אוויריות באזור טבר, מצפון לבירת רוסיה, המטוס היה באוויר פחות משעה.

בטלגרם דווח עוד כי "ראש קבוצת וגנר, גיבור רוסיה, פטריוט אמיתי של מולדתו, יבגני ויקטורוביץ' פריגוז'ין, מת כתוצאה ממעשיהם של בוגדים ברוסיה".

נתוני מעקב טיסות מראים כי מטוס פרטי שבו השתמש פריגוז'ין בעבר, המריא ממוסקבה ביום רביעי בערב והוא נעלם דקות לאחר מכן מהמכ"ם. האות אבד באזור כפרי בו אין שדות תעופה סמוכים שבהם יכול היה המטוס לנחות בשלום.

יבגני פריגוז'ין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד