ח' סיון התשפ"ד
14.06.2024
"בתה החלה לצעוק אמא אמא"

פצוע הפיגוע משחזר את רגעי האימה: "הבנתי שאני הולך למות"

יומיים לאחר הפיגוע בה נהרגה בת שבע נגרי ע"ה, אריה לייב גוטליב, נהג הרכב שספג מצרור היריות משחזר בראיון את רגעי האימה, "הגוף שלי עף הצידה זה משהו שמטלטל אותך בצורה קיצונית. היה רעש גדול של ירי כבד" | הוא מספר כיצד האיץ לעבר מקום מיושב כדי להזעיק עזרה

פצוע הפיגוע משחזר את רגעי האימה: "הבנתי שאני הולך למות"
אריה לייב גוטליב צילום: מתוך שידורי ערוץ עכשיו 14

אריה לייב גוטליב, תושב בית חגי שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי בכביש 60 סמוך לחברון, משחזר את רגעי האימה בראיון ראשון לערוץ 'עכשיו 14'. "חטפתי את הצרור והבנתי שאני כנראה הולך למות – זאת הייתה ההרגשה", הוא מתאר את הרגעים שלא יישכח לעולם. 

ממיטת חוליו בבית החולים סורוקה בבאר שבע שחזר לראשונה את רגעי האימה באותו בוקר גורלי: "אספתי את בת שבע הי"ד בטרמפיאדה בכניסה ליישוב. היא התיישבה לידי ובתה בת ה-12 התיישבה מאחורה. התחלנו בנסיעה".

אריה לייב גוטליב משחזר בראיון לערוץ 14 את רגעי הפיגוע

גוטליב משחזר ומספר שכמה דקות לאחר שהעלה את האם ובתה לרכבו, הוא שומע פתאום ירי כבד ומבין שהוא מותקף על ידי מחבלים. "הגוף שלי עף הצידה זה משהו שמטלטל אותך בצורה קיצונית. היה רעש גדול של ירי כבד. מייד הבנתי שאנחנו המטרה בפיגוע הזה. ראיתי את בת שבע והבנתי שהיא כבר איננה בחיים. היא חטפה כדורים בראש ובצוואר. בתה החלה לצעוק אמא אמא אך היא כבר לא יכולה הייתה לענות לה".

למרות פציעתו הקשה, אריה מגלה נחישות ואומץ ותוך כדי דימום חמור מגופו, הוא מגביר את מהירות הנסיעה למקום מיושב ונעצר ליד מוקד עבודות בכביש, לשם הגיעו כוחות ההצלה והביטחון. "ידעתי שאני לא אשרוד עד קרית ארבע, אז החלטתי שאני אסע עד שאני אפגוש יהודי על הציר". 

יומיים לאחר הפיגוע, אריה עדיין מאושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע, ומבקש להעביר מסר לממשלה: "אל תעניקו הקלות למחבלים על חשבון החיים של היהודים באזור".

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד