כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
מנפלאות טסלה

המכוניות לא רוצות לשחרר את הנהג? הטסלות לכדו את יושביהן

בעלי מכוניות טסלה בארצות הברית גילו שהם לא יכולים לצאת מהמכונית החשמלית. אחד האמריקאים סיפר כי המכונית החשמלית שלו דרשה ממנו לעצור בצד הכביש ולאחר מכן איבדה את כוח המנוע

המכוניות לא רוצות לשחרר את הנהג? הטסלות לכדו את יושביהן
Y טסלה צילום: טסלה

מכוניות טסלה "לכדו" את יושביהן ו"סירבו" לשחרר אותם, ועוד באמצע הקיץ, כך מדווח "ביזנס אינסיידר" האמריקאי.

רכב טסלה על הכביש: צילום טסלה

לפי הפרסום מספר בעלי מכוניות טסלה אשר נסעו בכבישי ארצות הברית גילו לתדהמם שהם לא יכולים לצאת מהמכונית החשמלית. לדוגמה, אחד האמריקאים שמתוארים בכתבה של "ביזנס אינסיידר" טען שהמכונית החשמלית שלו דרשה ממנו לעצור בצד הכביש ולאחר מכן איבדה את כוח המנוע, אבל זו היתה רק ההתחלה: המכונית סירבה לשחרר את הנהג ופשוט הדלתות לא נפתחו.

במקרה אחר אשר התרחש באריזונה ביום שבו הטמפרטורה בחוץ התקרבה ל-38 מעלות צלזיוס, נלכד תושב אריזונה בן 73 במכונית הטסלה שלו במשך 20 דקות בלי יכולת לפתוח את דלתות הרכב בגלל שהרכב שבק חיים.

גג הזכוכית המפורסם בטסלה מאתגר את מערכות המיזוג: צילום טסלה

חשוב להדגיש שלמרות שהמקרים האלה התרחשו לכאורה בארצות הברית, אין מה להילחץ במצבים כאלה בגלל שלכל בעיה יש פתרון וטסלה מציידת את המכוניות שלה גם באמצעים לפתוח את הרכב באופן ידני. הבעיה היא שמי שנלכדו במכוניות כנראה נלחצו מהחום ומהמצב הלא נעים ולא ממש בדקו את ההוראות למקרה חירום. למשל בטסלה מודל Y יש ידית חירום מתחת למושב הקדמי, כך לפחות קובעים הפרסומים בארצות הברית. מה כדאי לקחת מהסיפור הזה? תקראו את ספר הרכב והכירו טוב יותר את המכונית שלכם.

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד