כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אנחנו לא מתקפלים

דור ה-Z: כך נראה הסמארטפון הכשר החדשני ביותר

 חברת הסלולר הכשר המובילה 'נתיב מובייל' משווקת את הסמארטפון החדש של גלקסי ה-Galaxy Z Flip 5 בגרסה מוגנת וכשרה • הדגם החדש מהווה את הדור הבא של הסמארטפונים, עם אופציית קיפול ומסך כיסוי חיצוני מלא ועוד מגוון שכלולים, עליהם תקראו בכתבה שלפניכם

דור ה-Z: כך נראה הסמארטפון הכשר החדשני ביותר
גלקסי פליפ צילום: יח"צ

לא מכבר דיווחה סמסונג על שיווק הדור הבא של הגלקסי. ה-Galaxy Z Flip 5 הוא סמארטפון מתקפל מסוגנן, המספק חוויה ייחודית במכשיר בגודל כיס. הוא חזק ורב-תכליתי, עמיד יותר מקודמיו, בעל מסך כיסוי גדול ומעבד מהיר, סוללה עמידה ועיצוב מודרני יותר מדגמים קודמים.

כעת גם ציבור יראי השמים המעוניין ליהנות מהדגם העדכני יכול לעשות זאת בזכות השירות הייחודי של 'נתיב מובייל'. נתיב מאפשרת ללקוחותיה לרכוש את
Galaxy Z Flip 5 בגרסתו המוגנת, ללא חשש להיחשף לתכנים בלתי ראויים במהלך הגלישה. כך היא מאפשרת ללקוחותיה ליהנות ממיטב השכלולים בלי להתפשר על ערכיה ובלי להתקפל…

מגוון שכלולים

דגם ה-
Galaxy Z Flip 5 מציג מספר חידושים מרעננים. ראשית כל מבחינת נראות: הדגם החדש הוא בעל מבנה צדפה ומסך חיצוני גדול משמעותית מקודמו בסדרה, הוא מגיע בגודל של 3.4 אינץ ומכסה כמעט לחלוטין את חלקו החיצוני של המכשיר במצב מקופל. המסך הראשי (במצב נפתח) הינו בגודל 6.7 אינץ׳. למכשיר קצב ריענון דינמי עד 120 הרץ, ורזולוציית FHD+.

בהיבט של המצלמה, המכשיר מספק חוויית צילום חדשנית עם פתרונות המבוססים בינה מלאכותית המחייה כל תמונה וכן אלגוריתם עיבוד אותות תמונה (
ISP) המופעל על ידי AI ומתקן באופן ויזואלי את הגוון והצבע. הזום הדיגיטלי פי 10 מאפשר לצלם תמונות ברורות יותר אפילו ממרחק.

בשורה זו היא המשך ישיר למדיניות חברת נתיב מובייל, בה היא מציעה מגוון סמארטפונים בעלי הטכנולוגיות המשוכללות ביותר בעולם כשהם כוללים את מערכת סינון התכנים המתקדמת ביותר בשוק. זאת בין היתר בשל הסכם שיתוף הפעולה הבינלאומי מול מעצמת הטכנולוגיה 'סמסונג', המאפשר לה להכניס לסמארטפון את תוכנות הסינון וההגנה, בלי לפגום במערכת ההפעלה של המכשיר.

התוכנה המתקדמת של נתיב מובייל אף משתמשת באלגוריתמים מתקדמים כדי לנתח תוכן מקוון בזמן אמת וחוסמת אוטומטית כל מידע שנחשב כבלתי הולם.

'נתיב מובייל' מציגה גם את החבילה המשתלמת ביותר עבור רוכשי הסמארטפונים הכשרים, כאשר התשלום הוא ללא שום התחייבות מראש וכולל דפדפן גוגל מוגן במתנה.

מעוניינים להתחדש? השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

>

נתיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד