ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
יתמוך בהמשך החקיקה?

אדלשטיין מספר על פגישתו עם שר המשפטים לוין

יו"ר ועדת חוץ וביטחון חה"כ יולי אדלשטיין התייחס לפגישתו עם שר המשפטים וכתב: "בין הנושאים עלה גם נושא תיקון ושיפור מערכת המשפט". לדבריו, "לאורך כל שנותיי עשיתי, עושה ואמשיך לעשות את הטוב ביותר עבור מדינת ישראל ועם ישראל"

אדלשטיין מספר על פגישתו עם שר המשפטים לוין
השר לוין ויולי אדלשטיין צילום: פלאש 90

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ יולי אדלשטיין התייחס הבוקר (חמישי) לפרסומים בנוגע לפגישתו עם סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין והבהיר: "אמשיך לעשות את הטוב ביותר". 

אדלשטיין כתב: "בין הנושאים עלה גם נושא תיקון ושיפור מערכת המשפט. מבלי להיכנס לתוכנה של השיחה - לאורך כל שנותיי עשיתי, עושה ואמשיך לעשות את הטוב ביותר עבור מדינת ישראל ועם ישראל. בעזרת השם, יחד נעשה ונצליח".

כזכור, שר המשפטים יריב לוין נפגש אמש עם יו"ר ועדת חוץ וביטחון חה"כ יולי אדלשטיין בביתו שבהרצליה. ההערכות הן כי הפגישה היא כדי לבדוק אם יש רוב להמשך קידום הרפורמה המשפטית ומה עמדתו של אדלשטיין.

אחרי שהחוק לצמצום עילת הסבירות עבר בשלוש קריאות, אדלשטיין רמז התמיכה שלו בחקיקה אינה מובטחת. "יצטרכו לתאם ולדבר איתי מא' ועד ת' על כל החוקים שקשורים ברפורמה" אמר.

אדלשטיין הוסיף: "יצטרכו לתאם איתי איך יעלה, מתי ובאיזה נוסח. רק אז אחליט אם אני תומך או לא. אני רוצה לדעת בדיוק מה יעלה ואז אחליט".

יצוין כי מדי תקופה נועדים השר לוין וחה״כ אדלשטיין לדיון בסוגיות הקשורות ליהודה ושומרון ולסוגיות ביטחוניות.

יולי אדלשטיין יריב לוין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד