י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מקרה טרגי

מחריד: שושנה גולדשטיין נפטרה שבועיים אחרי לידת התאומות

אחת התאומות, רבקה הקטנה, נפטרה כשבוע לפני אמה • התאומה הנוספת, ברכה בת שושנה תבלחט"א, ממשיכה להיאבק על חייה • בבית נותרו בעלה וחמשת הילדים הגדולים יותר, שאינם יודעים את נפשם לנוכח הטרגדיה המחרידה • ההלוויה נערכת כעת מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות

מחריד: שושנה גולדשטיין נפטרה שבועיים אחרי לידת התאומות
נר זיכרון צילום: freepik

אבל כבד ברמה ג' בבית שמש ובכל ריכוזי הציבור החרדי, עם הגיע הבשורה המרה על כך שננעלו שערי שמים, ולמרות התפילות הנרגשות לרפואתה של היולדת הצעירה מרת שושנה גולדשטיין ע"ה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. הלווייתה נערכת בשעה זו מבית ההלוויות שמגר, להר המנוחות.

לתרומה ליתומים הקליקו כאן>>>

שושנה גולדשטיין ע"ה היתה אמורה ללדת ביום שני שעבר שתי בנות תאומות, אבל ביום ראשון היא התמוטטה והובהלה לבית החולים כשהיא אינה נושמת במשך דקות ארוכות. למרות שהרופאים הצליחו להחזיר אליה את הנשימה, היא היתה ללא חמצן זמן ארוך מדי, מה שגרם לה לנזקים בלתי הפיכים.

בניתוח חירום יולדו שתי התאומות, רבקה וברכה, אבל רבקה נפטרה כעבור פחות מיומיים, והאם שושנה המשיכה להיאבק על חייה לצד התאומה הנוספת, ברכה בת שושנה. למרבה הצער התבשרנו כעת על פטירתה של האם שושנה.

שישה ילדים הותירה אחריה שושנה ע"ה בפטירתה: הבת הגדולה בת 10 בלבד, אחריה בן בגיל שבע, שכעת הונחה על שכמו מעמסה לא פשוטה – הוא זה שיצטרך לומר את ה'קדיש' אחר אמו במשך שנת האבל. צעירה ממנו בשנה אחותו בת ה-6, ואחריה עוד שני בנים האחד בן 4 והאחר בן 3. ולבסוף התאומה הנותרת ברכה בת שושנה, לרפואה שלמה.

שושנה באה מבית של תורה, אביה הרב נויבירט יבלחט"א משמש כגבאי של בית הכנסת חניכי הישיבות בירושלים, יושב והוגה בתורה בהיכלה של ישיבת מיר המפורסמת כבר רבות בשנים. בעלה, אברך תלמיד חכם מופלג מתלמידיו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, נותר כעת לבדו עם שישה ילדים.

"זאת טרגדיה נוראה! מזעזעת!", אומרים קרובי המשפחה ההמומים, "אי אפשר להכיל בכלל את עוצמת הכאב שחשים בני המשפחה אל מול מכת המוות הנוראה הזאת שפגעה בהם, כשלצד האבל, הכאב, הגעגועים והיתמות, הם יצטרכו להתמודד גם עם אתגר כלכלי לא פשוט, לגדל לבד שישה ילדים רכים וצעירים כל כך.

"עם ישראל חייב להתגייס לעזרה, להעניק למשפחה הזאת, כל אחד כפי יכולתו, כדי לתת להם את הגב, את הכח והחוסן הנפשי להתמודד עם המצב הלא פשוט שבו הם נמצאים".

לתרומה ליתומים הקליקו כאן>>>

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד