ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
זלנסקי מכחיש כל קשר

פוטין שלח תנחומים למשפחתו של פריגוז'ין: "משתתף בצערה"

הנשיא פוטין הודיע שהוא שולח תנחומים למשפחתו של פריגוז'ין שמת בפיצוץ מטוסו. "משתתף בצערה ובצער המשפחות של אלו שנהרגו בהתרסקות". הנשיא זלנסקי אמר כי לאוקראינה לא היה שום קשר להתרסקות מטוסו של פריגוז'ין

פוטין שלח תנחומים למשפחתו של פריגוז'ין: "משתתף בצערה"
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

ולדימיר פוטין שבר שתיקה היום על התרסקות מטוסו של ראש וגנר ושלח תנחומים למשפחתו של יבגני פריגוז'ין שנהרג אתמול בהתרסקות מטוסו, ואמר שברוסיה ממתינים לחקירה. בנאום בטלוויזיה כינה פוטין את פריגוז'ין "איש עסקים מוכשר" אותו הוא מכיר משנות ה-90 ואמר "החוקרים יבדקו מה קרה אבל הבדיקה הזו תיקח זמן". פוטין ציין כי לראש וגנר היה "גורל קשה".

"הוא היה אדם עם גורל קשה, הוא עשה כמה טעויות חמורות בחייו", אמר פוטין. "הוא השיג את התוצאות הנדרשות הן עבור עצמו והן עבור מאמץ משותף שביקשתי ממנו בחודשים האחרונים".

"הוא היה איש עסקים מוכשר", אמר פוטין, והבטיח חקירה מלאה.

בנאום מוקדם יותר היום בזום בפסגת סחר בדרום אפריקה, פוטין לא אמר דבר על ההתרסקות, ונצמד לנאום שנכתב מראש. כמה מומחים מערביים, מאמינים שפוטין הורה על התנקשות - אם כי לא ניתן לאמת זאת.

בתוך כך נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, אמר שלקייב אין שום קשר למותו של ראש וגנר, יבגני פריגוז'ין. סוכנות הידיעות אינטרפקס-אוקראינה ציטטה את זלנסקי: "לא היה לנו שום קשר לזה. כולם מבינים למי יש מה לעשות עם זה".

יבגני פריגוז'ין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד