ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
החופשה נהרסה

צעיר ישראלי נעצר בטאבה בגלל קליעים בתיק

ישראלי נעצר במעבר טאבה לאחר שנמצאו בתיקו כדורי אקדח. לאחר חקירה התברר כי מדובר בכדורים שלו שהוא מחזיק ברישיון. מעצרו הוארך ב-19 ימים. אביו: "אנחנו בהלם. ברגע אחד החופשה הפכה לחלום בלהות"

צעיר ישראלי נעצר בטאבה בגלל קליעים בתיק
מעבר טאבה צילום: Nati Shohat/Flash90

מוקף בעשרה שוטרים כשהוא אזוק, דניאל חיים, ישראלי בן 24 ממרכז הארץ, נעצר ביום חמישי האחרון במעבר הגבול בטאבה בצד המצרי לאחר שמצאו בתיקו כמה כדורי אקדח. חיים בן ה-24 נחקר במשך שעות, ובמהלך חקירתו נלקח ממנו הטלפון הנייד והוא הועבר לבית מעצר בנואיבה. מעצרו של חיים הוארך בארבעה ימים ובהמשך האריך בית המשפט את מעצרו ב-15 ימים נוספים, כך דווח בחדשות 12.

על פי הדיווח, הצעיר תושב חולון, הגיע למעבר הגבול עם כמה מחבריו והם עברו את הבדיקות בצד הישראלי ובמהלכן לא התגלו הכדורים. בחקירתו סיפר חיים לחוקרים המצרים כי מדובר בכדורים שלו, עקב תפקידו כמאבטח בחברת אבטחה, הוא סיפר שהם נשארו בתיקו בשוגג ובתום לב. בסיום חקירתו נעצר חיים במקום ונשלח לבית משפט בנואיבה.

חנן, אביו של דניאל, סיפר ל חדשות 12: "מדובר בצעיר איכותי מאוד, נעדר עבר פלילי, ששירת שירות משמעותי בצבא, עובד כמאבטח בחברת אבטחה, שמעולם לא הסתבך. הוא הגיע לסיני עם חבריו כי 'לנקות את הראש', ומעולם לא חשב שהאמירה התמימה שלו 'כן, אלה הכדורים שלי' יעלו לו בבילוי של ימים בתא מעצר עם עבריינים במדינה זרה".

 

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד