י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ומדוע סירב לה

עמית סגל חושף את ההצעה המפתה שקיבל מנתניהו

עמית סגל הוא ללא ספק הפרשן הפוליטי המוביל במדינה עם מספר עוקבים ברשתות החברתיות שמצטבר יחד למיליון +. בראיון אחד על אחד חשף את המקום שהציע לו יו"ר 'הליכוד' נתניהו ערב הבחירות האחרונות ומסביר מדוע סירב להצעה המכובדת ומה רצה נתניהו להשיג בשריון שלו

עמית סגל חושף את ההצעה המפתה שקיבל מנתניהו
עמית סגל צילום: צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 12

הפרשן הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל העניק ראיון מיוחד אחד על אחד לתוכנית '30 עם' בהגשת ארז טל ב'ערוץ 12'. במהלכו נשאל על חייו האישיים, אמונתו וכמובן עבודתו.

בשלב מסוים נשאל סגל: "כשביבי הציע לך שריון בליכוד, איזה מקום הוא הציע לך?".

"מקום רביעי, יכולתי להיות סגן שר האנרגיה היום במקרה הטוב". השיב סגל.

"אז כמה מנדטים אתה שווה?", שאל טל.

"זה לא עובד ככה בכלל", השיב סגל והסביר, "כל אדם שתביא אותו לא היה מזיז את עמודת המנדטים באופן משמעותי, נתניהו לא עשה כי העם צמא לניתוח שלי בישיבות הקבינט. כי אז הוא היה תחת הרושם שהסתבר בסוף כלא נכון שמה שיכריע את הגורל זה מנדט ורבע של ציונים דתיים שמתלבטים, מצד חד הם ימניים ומצד שני הם לא אוהבים את נתניהו וסמוטריץ'. הוא אמר אני אביא אותם ואז הם לא יצביעו לאיילת שקד ומתן כהנא."

סגל מספר כי ההצעה הונחה לפניו במערכת הבחירות האחרונה וכי בבחירות שלפני כן היה זה בני גנץ שהציע לו מקום ברשימתו. 

המראיין ארז טל, מציין בפני סגל: "מקום רביעי? אז היית עובר את דודי אמסלם".

וסגל השיב בסרקזם: "כן זה היה מאוד עוזר לי כמובן, כמו שזה עזר לאמסלם שהוא שר במשרד המשפטים". אולם סגל מבהיר: "אבל זה לא עמד על הפרק באמת. לא היה משא ומתן".

ארז טל שב ושאל, "למה לא? יכולת להיות במקום שבו קורים הדברים, יכולת להשפיע". ועמית סגל השיב: "מה וועדת הקליטה?". אך טל משוכנע שסגל היה מתמנה לשר בממשלה. על כך אמר סגל: "זה היה נגמר בשר למשימות לאומיות".

לדברי סגל, "מיכולות השכנוע של נתניהו, אין לי שום ספק שגם אם היה מובטח לי תיק הביטחון, הייתי מסיים בתור סגן שר בשלוש בבוקר כי ככה עובדת הפוליטיקה. זה עולם אכזר. הבטחתי אבל לא הבטחתי לקיים, זו לא בדיחה על לוי אשכול".

"זה לא אישי ואז הייתי מוצא את עצמי לצד אושר שקלים ואביחי בוארון בוועדת ה... מרגיש באמת ובתמים שבעיתונות יש השפעה, יש כוח יש משמעות", סיכם.

עמית סגל בנימין נתניהו ארז טל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד