ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
שיבש להם את התוכניות

מבקריו של טראמפ: "הוא לקח את תמונת המעצר והפך אותה לנכס פוליטי"

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ נדרש לעמוד ולאפשר לחוקריו לבצע 'תמונת מעצר' כפי שעושים לכל עצור בג'ורג'יה. מיד לאחר מכן הוא שוחרר בערבות של 200 אלף דולרים. כמה ממבקריו של הביעו תסכול וטענו כי הוא לוקח את האירועים שהיו אמורים לשבור את רוחו, והופך אותם למקפצות להגברת התמיכה בו

מבקריו של טראמפ: "הוא לקח את תמונת המעצר והפך אותה לנכס פוליטי"
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ נעצר ביום חמישי האחרון לזמן קצר, ואף נדרש לעמוד ולאפשר לחוקריו לבצע 'תמונת מעצר' כפי שעושים לכל עצור בג'ורג'יה. מיד לאחר מכן שוחרר טראמפ בערבות של 200 אלף דולרים, והוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות של נסיון להטות את תוצאות הבחירות לנשיאות מיד לאחר שחרורו מהמעצר, דאג הנשיא טראמפ לפרסם את תמונת המעצר שלו, אותה הוא הפיץ ברשתות.

הנהלת הקמפיין שלו גם דאגה להדפיס את התמונה באופן מיידי על כוסות, חולצות, כובעים, ותמונות פוסטר גדולות, תוך הפצה מיידית של כל החומרים הללו ברחבי ארה"ב ומכירתם לכל דורש במחיר שווה לכל נפש, כשהמטרה היא להפוך את התמונה לסמל המרכזי של קמפיין הבחירות לנשיאות. אנשי תקשורת אמריקאים הסבירו שבכך הפך טראמפ את הקערה על פיה, והתמונה שהיתה אמורה להשפיל אותו ולהציג אותו כעבריין, הפכה סמל ל'ציד המכשפות' שטראמפ טוען שמתנהל כנגדו, ול'הוכחה' שהממסד השבוי בידי הדמוקרטים רודף אותו בגלל החשש הגדול של הדמוקרטים מפני בחירתו המחודשת.

כמה ממבקריו של טראמפ הביעו תסכול עמוק מהעובדה שטראמפ לוקח את האירועים שהיו אמורים לשבור את רוחו של כל אדם אחר, ובמקום זאת הוא הופך אותם למקפצות להגברת התמיכה בו. "אפשר להתרשם בקלות שטראמפ התכונן לתמונה הזאת היטב, הוא עשה אימונים בבית יחד עם מיטב אנשי המקצוע, ודאג שיהיה לו מראה של בריון מאיים בתמונה, כדי להלך אימים על התובעים ועל מערכת המשפט", טוען אחד ממבקריו של טראמפ, אחרים פשוט הודו בפה מלא שגם הפעם הצליח טראמפ לנצח את יריביו, כשלקח את המשבר הגדול ביותר שיכול היה להיות אי פעם בתולדותיו של מועמד לנשיאות, והפך אותו לקרש קפיצה שייתכן ויביא לו את הנצחון בבחירות, לו הוא מייחל כל כך.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד