י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
במכתב לראש הממשלה

מתן כהנא: "משבר חוקתי יפורר את מערך המילואים"

ח"כ מתן כהנא הזהיר במכתב לראש הממשלה כי "משבר חוקתי יפורר את מערך המילואים". כהנא הוסיף: "כך בדיוק תהיה התגובה לחוק שאינו מתקבל על הדעת, הפוטר מכל סוג של שירות את אחינו החרדים"

מתן כהנא: "משבר חוקתי יפורר את מערך המילואים"
מתן כהנא צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ח"כ מתן כהנא שהציע לפני מספר שבועות (המחנה הממלכתי) פנה היום (ראשון) במכתב לראש הממשלה נתניהו והזהיר: "משבר חוקתי יפורר את מערך המילואים. אתה יכול לעצור את הדהירה לתהום - זו המשמרת שלך".

כהנא כתב במכתבו: "אדוני ראש הממשלה, אתה יכול לעצור את הדהירה לתהום! רבים מאוד ממשרתי המילואים שעדיין מתלבטים, מסמנים משבר חוקתי בו החלטת ממשלה תסתור פס"ד של בג"צ, כקו אדום בוהק לגבי המשך התנדבותם.

כך בדיוק תהיה תגובתם לחוק שאינו מתקבל על הדעת, הפוטר מכל סוג של שירות את אחינו החרדים. התפוררות המילואים הנוכחית תהיה כאין וכאפס לעומת מה שיקרה, ואני אומר מידיעה שהדבר יגלוש גם למשרתי הקבע והחובה בצה"ל ובשאר שירותי הביטחון".

כהנא הוסיף: "אדוני ראש הממשלה, אתה כלוא בקואליציה שגוררת אותך לקיצון בכל תחום. בקואליציה הזו אין לך שום יכולת ותקווה לעמוד ביעדים שהצבת לעצמך כמנהיג המדינה.

אם לא תעצור תיזכר לעד כרוה"מ שפרק את צה"ל, פילג את העם ופגע פגיעה קשה בביטחון ואיתנות מדינת ישראל. אדוני ראש הממשלה, זו המשמרת שלך. זו האחריות שלך"" כך כהנא.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד