ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
לא ניתן לקבוע את בעליהם

לאחר 4 שנים: 120 מטילי זהב שנמצאו ברכבת הועברו לצלב האדום

120 מטילי זהב שנמצאו ברכבת, ולא ניתן היה לקבוע את בעליהם הועברו לצלב האדום. החקירה נמשכה 4 שנים כדי לקבוע את הבעלים של המטילים שנמצאו ברכבת שוויצרית, אך החקירה הגיעה למבוי סתום

לאחר 4 שנים: 120 מטילי זהב שנמצאו ברכבת הועברו לצלב האדום
pixabay

120 מטילי זהב שנמצאו ברכבת שוויצרית לפני כארבע שנים הועברו לידי הצלב האדום, לאחר שהמאמצים למצוא את הבעלים לא צלחו, כך הודיע משרד התביעה במחוז לוצרן בשוויץ.

באוקטובר 2019, דיילת ברכבת מצאה חבילה במהלך נסיעה מסנט גאלן ללוצרן, על המדבקות על החבילה היה כתוב "חפצי ערך של הוועד הבינלאומי של הצלב האדום", שבסיסו בעיר ז'נבה שבשוויץ. בהודעה צוין כי "החבילה הכילה 120 מטילי זהב הנושאים לוגו ומספרים סידוריים".

"למרות החקירות הנרחבות, הבעלים של מטילי הזהב לא זוהה" כך לפי פרקליטות לוצרן, שסגרה את החקירה בפרשה.

"מכיוון שהזהב היה בחבילה המיועדת לוועד הבינלאומי של הצלב האדום, ניתן לשער שהבעלים האלמוני רצה להעביר את הזהב לארגון זה. והן אכן נמסרו לוועד הבינלאומי של ארגון הצלב האדום", נכתב בהודעה.

הוועד הבינלאומי של הצלב האדום ציין כי טרם קיבל את הזהב, אך מתכוון למכור את המטילים כדי לסייע במימון פעילותו ברחבי העולם במקומות שנפגעו מאלימות וסכסוכים.

"אנו מביעים את הערכתנו על התרומה הנדיבה הזו של הוועד הבינלאומי של הצלב האדום, שתמלא תפקיד חיוני בהמשך הפעולות ההומניטריות העולמיות שלנו", נכתב בהצהרה של הארגון.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד