י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"אתם מכשילים אותי"

דיווח: צעקות והשפלות במשרד ההסברה של השרה דיסטל

גורמים שנחשפו למתרחש במשרד של גלית דיסטל מספרים על צעקות שחוזרות על עצמן במשרד ההסברה. "אתם מכשילים אותי", זה משפט ששרת ההסברה חוזרת על עצמו שוב ושוב לטענת גורם שנחשף למתרחש

דיווח: צעקות והשפלות במשרד ההסברה של השרה דיסטל
צללית, אילוסטרציה צילום: freepik

גורמים שנחשפו לנעשה במשרד ההסברה שבראשה עומדת השרה גלית דיסטל מספרים על שיחות של צעקות שחוזרות על עצמן במשרד.

על פי דיווח של העיתונאי מיכאל שמש בכאן חדשות, אחד הגורמים שנחשף למתרחש טען כי דיסטל נוהגת על בסיס קבוע להגיד לעובדים שהם אשמים בכישלונותיה. "אתם מכשילים אותי", זה משפט ששרת ההסברה חוזרת על עצמו שוב ושוב לטענת אותו גורם.

לפי שני גורמים נוספים אחד מראשי המטה במשרד ספג מדיסטל שיחה של צרחות שבה השרה השתוללה עליו ואמרה לכיוונו בהתייחס לצוות בן היתר: "אתם גרועים, לא יודעים לעשות שום דבר. בגללכם אני נראית בדיחה".

בנוסף צריך לציין כי בלשכת שרת ההסברה הוחלפו לא פחות מ-3 ראשי מטה של השרה מאז נכנסה לתפקידה. אתמול פיטרה דיסטל גם את ראש המטה שלה ללי דרעי שמונתה רק לאחרונה. עדיין לא ברור האם מדובר באיום או בפיטורין אמיתיים.

נזכיר כי שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן הודיעה אמש כי החליטה על סיום תפקידה של מנכ"לית משרד ההסברה הד"ר גלי סמבירא, אחרי פחות מארבעה חודשים בתפקיד.

מלשכתה נמסר: "שרת ההסברה, גלית דיסטל אטבריאן הודיעה הערב למנכ"לית המשרד גלי סמבירא על הדחתה מתפקידה בשל חוסר שביעות רצון מביצועיה המקצועיים. השרה מאחלת לסמבירא הצלחה בהמשך דרכה".

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד