כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ריקול לאלפי רכבים

קיה למוסך: לאלפי מכוניות עלולה להיות בעיה בלוח המחוונים

קיה מזמנת למוסכיה מעל 2,000 מכוניות כדי לבצע בהן ריקול שעלול לפגוע בתפקודו של הרכב. לפי החוק בישראל חייבים לבצע ריקול תוך חצי שנה, אחרת אי אפשר לבצע במכונית טסט

קיה למוסך: לאלפי מכוניות עלולה להיות בעיה בלוח המחוונים
קיה ספורטאז וקיה נירו חדשות נקראות למוסכים צילום: קיה

אם יש לכם דגמים מסוימים של חברת קיה הקוריאנית, כדאי שתשימו לב היטב, כי טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מזמנת למוסכיה מעל 2,000 מכוניות חדישות כדי לבצע בהן ריקול שעלול לפגוע בתפקודו של הרכב.

כך, לפי ההודעה של טלקאר בעליהן של מכוניות קיה נירו פלאג אין הייבריד משנת היצור 2023 וקיה ספורטאז' מהשנים 2022 וגם 2023 מזומנים לתיקון של מה שהיבואן מודיע בהודעתו שהיא "תקלת בטיחות סדרתית". התקלה לפי היבואן היא "ליקוי שהתגלה בלוח המחוונים CLU, שעלול לפגוע בתפקוד הרכב". תקלה פוטנציאלית זו תקפה אך ורק לדגמים הללו.

חשוב מאוד להדגיש שכיום לפי החוק בישראל, בעליה של מכונית שזומן לביצוע ריקול אינו יכול להתעלם מכך: לפי החוק בישראל חייבים לבצע ריקול תוך חצי שנה, אחרת אי אפשר לבצע במכונית טסט וגם אי אפשר לעשות עליה העברת בעלות.

הריקול (מכונה לעיתים גם "קריאת שירות" או "קריאת תיקון") עצמו ניתן לביצוע במוסכים המורשים של טלקאר. בעלי המכוניות הרלוונטיות צפויים לקבל גם הודעה בכתב וזימון למרכז השירות.

בנוסף, בשביל נהגים החוששים להמשיך בנהיגה, היבואנית מפעילה גם מוקד שירות שאליו ניתן להתקשר בטל' מס': 1-800-377-775 . בנוסף ממליצה היבואנית להתקשר מראש למוסך כדי לתאם את התור לביצוע הריקול.

חשוב לציין כי הריקול נעשה ללא עלות כלל מצד בעלי המכוניות.

 

           

 

 

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד