כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

שיתוף פעולה פורה בין רשת הגנים של אגודת ישראל בצפון לחברת 'מנורה מבטחים'

מהירות, מקצועיות ואמינות: שיתוף פעולה פורה בין חברת מנורה מבטחים לרשת הגנים של אגודת ישראל למענם של צוות המוסדות על מנת להבטיח את מלוא הזכויות לעובדים

שיתוף פעולה פורה בין רשת הגנים של אגודת ישראל בצפון לחברת 'מנורה מבטחים'
מנורה שת"פ אגודת ישראל צילום: יח"צ

בשורה של ממש לעובדי רשת גני הילדים של אגודת ישראל בצפון הארץ. בשיתוף פעולה פורה עם חברת מנורה מבטחים – הצטרפה הרשת לשירות הפנסיוני של החברה והחל מהשנה הקרובה חברת 'מנורה מבטחים' תספק שירותי פנסיה ועוד לצוות הרשת.

בחברה נפגשו עם מנכ"ל הרשת הרב ישראל גולוב והראו לו את משנתם הסדורה הכוללת בתוכה את כל המעלות למען העובדים. בחברה לא הסתפקו בהצגת נתונים אלא אף ביקשו לערוך מבחן בשטח על מנת שהרשת תוכל לבדוק האם החברה מבצעת בפועל את הבטחותיה.

החברה הוכיחה את עצמה מעל ומעבר כאשר מיטב הסוכנים נפגשו עם העובדים, בדקו איתם את התיקים האישיים, הראו להם מה הזכויות שלהם ואיפה עוד ניתן למצות את הפוטנציאל מהתיק הפנסיוני שלהם. עובדים שהגישה אליהם בתקופה האחרונה לא הייתה אפשרית בשל חופשת 'בין הזמנים', יזכו לביקור של הנציגים במוסדות הלימוד עצמם, שם יתוודעו לזכויותיהם ויקבלו את מלוא המידע על התיק האישי שלהם ועל האפשרות השונות שעומדות לפניהם.

חברת 'מנוחה מבטחים' מתמחה במתן שירות מקצועי ומקיף לעובדים בכלל התחומים השונים, מפנסיה ועד הלוואות ומסלולים שונים לעובדים, במהירות, במקצועיות ובשירות מכל הלב.

יוסף לב מנהל חטיבת הצפון במנורה מבטחים מוסר: "אנחנו אומנם בכובע של 'מנורה' אך אנחנו יכולים לתת שירות ופתרון לכל השוק הפנסיוני. ניתן לומר ביושר כי אנחנו ספינת הדגל בכל מה שקשור לפנסיה. מרגע קליטת העובד ועד לאחר פרישתו לפנסיה.

"יש לנו כוח אדם מקצועי ומהימן שיודע לתת פתרונות לכל דבר כמו גם הצעה מתאימה לדמי ניהול נוחים ומשתלמים".

"הוכחנו את עצמנו בפני מנהלי הרשת. הוכחנו שאנחנו יודעים לתת שירות מקצועי, מהיר ואמין. אנחנו כאן כדי לעשות את המקסימום כדי שהעובדים יבינו מה יש בתוכנית שלהם וחשוב מכך, מה אין להם ומה ניתן לעשות כדי למצות את הפוטנציאל של כספי הפנסיה שלהם. אנו גאים שהרשת הצטרפה אלינו ותזכה לקבל שירות כמו עוד אלפי לקוחות מרוצים", חותם לב.

מנורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד