כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אוויר נקי למהדרין

בלעדי לתדיראן – מזגן האינוורטר היחיד עם פיקוד שבת מובנה באישור משמרת השבת

בקרוב אצלכם! מזגני אינוורטר שנחשבים לחסכוניים ויעילים ביותר, בדרך לכל בית בישראל● בלעדי לתדיראן פיקוד שבת מובנה באישור משמרת השבת בסדרות האינוורטר המובילות סולו וג'וי

בלעדי לתדיראן – מזגן האינוורטר היחיד עם פיקוד שבת מובנה באישור משמרת השבת
תדיראן אינוורטר כשרות לשבת צילום: יח"צ

ב- 2023 מזגן הוא צורך אלמנטרי שקיים בכל בית בישראל. אי שם, ב- 1906 כשהומצא המזגן, אף אחד לא היה מאמין שהמוצר שהיה נחלתם של העשירון העליון בלבד יהפוך למוצר צריכה בסיסי ונצרך כ"כ. אולם הטכנולוגיה לא עוצרת גם כאן, וטובי המוחות עמלו ועודם עמלים לפתח פתרונות חדשים ותואמים לתקופה. כך גם טכנולוגיית אינוורטר שנכנסה לאחרונה לשוק המזגנים הישראלי ושינתה לחלוטין את כללי המשחק. בשונה מהמזגנים הישנים, המכונים מזגני Off/On שפועלים עד להגעה לטמפרטורה הרצויה ולאחר מכן כבים עד לשינוי הטמפרטורה וחוזר חלילה. מזגני אינוורטר פועלים בצורה רציפה, ויודעים לשמור כל הזמן על אותה טמפרטורה, וכך לא רק מצליחים לשמור על תחושה נעימה יותר בחדר, אלא מסוגלים להשיג חיסכון דרמטי בצריכת החשמל של עד 50%. בנוסף, הם ידידותיים יותר לסביבה עקב צריכת האנרגיה הנמוכה שלהם.

היום, בלעדי למזגני תדיראן ישנו פיקוד שבת מובנה בסדרות האינוורטר המובילות סולו וג'וי מאת משמרת השבת, מה שמאפשר למגזר הדתי והחרדי ליהנות ממיזוג האוויר הטוב ביותר- למהדרין. במצב שבת המזגן יפעל ע"פ תוכנית זמנים קבועה ולא לפי חיישן הטמפרטורה. למזגן מתלווה דף הוראות להפעלה לפני שבת מאת משמרת השבת להפעלה מותרת למהדרין.

על פי הערכות בענף  בתוך כשנה  מזגני אינוורטר יתחלפו באופן מלא את המזגנים בטכנולוגיה הישנה ויותקנו בכל בית בישראל.

כאשר בוחרים מזגן אינוורטר, יש לקחת בחשבון כמה דברים. קודם כל, יש להבין כי מדובר בטכנולוגיה מורכבת הדורשת מיומנות ומקצועיות בהרכבה ובהתקנה. לכן, יש להקפיד לבחור רק במותג בעל ניסיון ומוניטין שמחזיק במוצרים איכותיים, שירות אמין ומהיר, ומלאי חלפים רחב.

מעבר לחיסכון הרב בחשמל, מזגני תדיראן אינוורטר שומרים על בריאות המשפחה באמצעות הטכנולוגיה התוספתית TADIRAN AIROW, טכנולוגיה לטיהור אוויר בחללים סגורים המסוגלת לטהר את האוויר בחלל ומאפשרת לנשום אוויר נקי ובריא יותר.

אתם מוזמנים להיכנס לחנויות המובחרות, להתרשם מסדרת האינוורטר של תדיראן ולבחור במיזוג האוויר הטוב ביותר עבור המשפחה שלכם.

תדיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד