כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הליכוד: "ירד מהפסים"

"כמו היטלר בימיו האחרונים": אהוד ברק מפרסם סרטון נגד נתניהו

ראש הממשלה לשעבר שיתף בחשבון הטוויטר שלו סרטון של יצחק אדיג'ס שהשווה בין היתר בין ראש הממשלה להיטלר. בנוסף השווה גם בין נתניהו לנשיא סרביה לשעבר מילושביץ' | הליכוד: "לאחר שאמר שהוא מוביל את ההפגנות נגד הממשלה עד שיהיו 'גופות צפות בירקון' ויקראו לו חזרה להגה השלטון, ברק ממשיך להסית לרצח ראש ממשלה מכהן בישראל ומשווה אותו להיטלר"

"כמו היטלר בימיו האחרונים": אהוד ברק מפרסם סרטון נגד נתניהו
אהוד ברק / בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל ובאסל עוידאת, פלאש 90

אהוד ברק, ראש הממשלה לשעבר, מחריף את הרטוריקה שלו נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והיום (שני) הוא משתף סרטון בו איש אקדמיה משווה את נתניהו למנהיגים טוטליטריים בעבר, בניהם היטלר ומילושביץ'.

ברק משתף ציוץ של סגן ראש המל"ל לשעבר ערן עציון בו הוא כותב: "פרופ' יצחק אדיג'ס הוא פיגורה בינלאומית שייעץ לראשי מדינות ומנכ"לי תאגידי ענק. כתב ספרים רבים ונחשבים על דמות המנהיג והמנהל".

לדבריו, "הניתוח שלו- נתניהו, כמו מילושביץ', כמו טראמפ, וכן גם כמו היטלר בימיו האחרונים מאבד קשר עם המציאות, מאבד שליטה, "מתאבד" ולוקח את כל המדינה יחד איתו".

בסרטון מספר פרופ' יצחק אדיג'ס כי ייעץ בעבר לנשיא סרביה מילושביץ' וחקר את התנהגותו של טראמפ והשווה אותם לנתניהו. "זה טיפוס שכשעולה לשליטה לא יכול להפסיק. אין דבר כזה להפסיק. ואז הוא מתפתל ומשקר ועושה הכול כדי לא לאבד את השליטה, עד כדי כך שהוא גם יהרוס את מה שהוא בנה אם הוא לא יכול להיות בשליטה.

"לדוגמה מילושביץ' שיעצתי לו בשנת 91, אמרתי לו תשמע אתה לא יכול לגרש את האלבנים לקוסובו. לאן ילכו שני מיליון אנשים? אתה לא יכול לשלוח מכונות ירייה. המקום היחיד שאתה יכול לשלוח אותם זה לאלבניה אבל יוון לא תרשה לך כי היא לא רוצה מוסלמים בצפון ובדרום. נאט"ו יתקיף אותך".

הפרופ' מספר כי מילושביץ' השיב לו: "אל תדאג יהיה בסדר". לדבריו, "אתם יודעים מה קרה בסוף". (הוא מת במהלך משפט שהתנהל נגדו על פשעי מלחמה בבית המשפט בהאג).

בתגובה נמסר מהליכוד: "אהוד 'חם צוואר' ירד סופית מהפסים. לאחר שאמר שהוא מוביל את ההפגנות נגד הממשלה עד שיהיו 'גופות צפות בירקון' ויקראו לו חזרה להגה השלטון, ברק ממשיך להסית לרצח ראש ממשלה מכהן בישראל ומשווה אותו להיטלר. אחרי עשרות תלונות נגד מסיתים כמוהו, איפה גופי אכיפת החוק שיזמנו אותו ואותם לחקירה?"

חה"כ גוטליב תקפה גם היא את ברק וכתבה: "אהוד ברק איזה באסה לך. כמה תכננת, פילגת, שיקרת, המרדת, השקעת משאבים, ירדת לפרטים, ואז, שוב הפה המלוכלך שלך מסגיר אותך, שוב הפה הזה שלך מפיל אותך. השנאה שלך את נתניהו מזכירה לי תחרות אינפנטילית. מה שבטוח לך יש יותר ובגדול - הפסדים!! אתה פתטי ואיני משווה אותך לאיש".

בנימין נתניהו אהוד ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד