ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
כ-3,000 נהגי משאיות כבדות חסרים בישראל

תנובה במהלך פורץ דרך להכשרת נהגי משאיות כבדות

 חיים גבריאלי יו"ר קבוצת תנובה: "תנובה לקחה את האתגר של מחסור בנהגים והפכה אותו להזדמנות • הכשרנו עשרות נהגים מתוך החברה למקצוע מבוקש" • סגן שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ אורי מקלב: "תנובה פועלת מאז היווסדה מתוך אחריות ושליחות כלפי הציבור".

תנובה במהלך פורץ דרך  להכשרת נהגי משאיות כבדות
קורס נהגי משאיות בתנובה צילום: בועז ענתבי

"תנובה פועלת מאז היווסדה מתוך תודעת אחריות ושליחות כלפי הציבור. ערכים אלה מנחים אתכם גם כיום" כך אמר סגן שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ הרב אורי מקלב, בטקס סיום קורס נהיגה ייחודי, שקיימה החברה על משאיות כבדות מעל 12 טון (רישיון C). הטקס התקיים במרכז הלוגיסטי של תנובה בפתח-תקוה, במעמד יו"ר דירקטוריון הקבוצה חיים גבריאלי, מנכ"ל קבוצת תנובה גדי קוניא, סמנכ"ל חטיבת שרשרת אספקה, שגיא שויפלד, הנהלת תנובה, יו"ר ארגון עובדי תנובה, אחיאב שמחי, בוגרי הקורס ומנהליהם.

חיים גבריאלי, יו"ר דירקטוריון תנובה אמר באירוע "עובדי תנובה הם פניה של החברה הישראלית, וכולם עובדים במסירות, כדי לספק את המוצרים האהובים בכל מקום ובכל מזג אוויר. לקחנו אתגר והפכנו אותו להזדמנות. הכשרנו עשרות נהגים מתוך החברה למקצוע מבוקש".

סגן השרה, ח"כ הרב אורי מקלב  ציין כי עובדי תנובה "רואים במחויבות לספק לאזרחי ישראל מוצרי חלב טריים  שליחות, תודעה שהיא מנת חלקם גם כיום. תנובה  לא איבדה את החזון להיות מצטיינת ולעשות הכל כדי להבטיח ייצור ואספקה של מוצרים טובים ואיכותיים. אתם לא נהגים – אתם מנהיגים", אמר סגן השר בהתייחסו למסיימי ההכשרה.

אחיאב שמחי יו"ר ארגון עובדי תנובה אמר "תנובה היא חברת המזון הלאומית של ישראל. 70% מעובדינו מתגוררים בפריפריה ואנו עובדים בכל מקום, כל מזג אויר ובכל מצב, גם בתקופות מלחמה ותחת אש".

סמנכ"ל חטיבת שרשרת אספקה בתנובה, שגיא שויפלד, אשר הוביל את התוכנית בחטיבה שלו, אמר "תוכנית ההכשרה במקצועות הליבה של הנהיגה היא עדות לשאיפה של תנובה למצוינות שתאפשר לנו לקדם ולפתח את עובדינו בתוך הבית".

התוכנית שהיא חלק מתוכנית הכשרות למצוינות של תנובה לעובדי החברה בתחומים שונים, כללה הסמכה מקצועית לעשרות נהגים במימון מלא של תנובה, לצד תשלום שכר עבודה גם במהלך הקורס, וכן הענקת ליווי ומעטפת תומכת לאורך התהליך כולו .התוכנית פותחה מתוך מטרה להעניק לעובדי החטיבה כלים להתפתחות וצמיחה מקצועית, לצד מתן מענה למחסור הקיים בחברה בנהגי משאיות. נכון לכיום, חסרים בישראל כ-3,000 נהגי משאיות, והמספר אף צפוי לעלות.

תנובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד