כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פופולרית בארה"ב

המשקיע הגדול בעולם המליץ: אלפי ישראלים הצטרפו למסלול פיננסי פורץ דרך

תוכנית השקעה עם פדיון ידוע מראש? יש דבר כזה • אלפים מהציבור החרדי כבר הצטרפו לתוכנית רכישת פוליסות של ביטוחי חיים, שהפכה פופולרית במיוחד בארה"ב • מי שמשקיע עוד בפוליסות המניבות הוא לא אחר מאשר וורן באפט, הנחשב לאחד המשקיעים הגדולים בעולם

המשקיע הגדול בעולם המליץ: אלפי ישראלים הצטרפו למסלול פיננסי פורץ דרך
וורן באפט צילום: Shutterstock

בשנים האחרונות ניכר כי יותר ויותר מבני הציבור החרדי, מגלים את העובדה שעל מנת לדאוג לעתיד כלכלי בטוח, צריך להתחיל לחסוך ולהשקיע מוקדם ככל הניתן. 

רבים מוצאים את עצמם מתלבטים היכן הכי נכון עבורם להשקיע ולקבל את התשואה הפוטנציאלית הגבוהה ביותר ביחס לחלופות וזאת ללא התעסקות יומיומית בהשקעה. 

חלק גדול מהציבור החרדי כבר מצא פתרון כאשר נחשף להשקעה סולידית יחסית, מהצומחות ביותר ביותר בשוק האמריקאי, השקעה בפוליסות ביטוחי חיים בארה"ב. ייחודיות ההשקעה הינה, שכבר בתחילת ההשקעה יודעים המשקיעים את הסכום שיקבלו בידם במועד הפדיון, כאשר תקופת ההשקעה תלויה באורך חיי המבוטח.



ליצירת קשר אודות המסלול המיוחד, השאירו פרטים>>>

השקעה בראש שקט 

אזרחים רבים בארצות הברית רוכשים פוליסות ביטוחי חיים, על מנת לתת לילדיהם סכום נכבד לאחר ה"מאה ועשרים" שלהם. 

אולם ככל שחולפות השנים, התשלום החודשי מתייקר משמעותית ופעמים רבות המבוטח המתבגר אינו מסוגל לעמוד בתשלומים. 

על פי החוק האמריקאי, ניתן למכור פוליסות ביטוחי חיים ולהעביר את הבעלות על הפוליסה לאדם אחר. 

כאן נכנסת לתמונה חברת ADR, יחד עם המשקיעים הם רוכשים מהמבוטח המתבגר את הפוליסה ומשלמים במקומו את הפרמיה החודשית. 

כיוון שהמבוטח אינו יכול לעמוד בתשלומים החודשיים, הוא מוכר את הפוליסה בהנחה משמעותית ביותר, מה שיוצר פוטנציאל לעסקאות אטרקטיביות מצד הרוכשים. לאחר לכתו של המבוטח, ביום הפדיון, חולקים המשקיעים את הרווחים לפי חלקם היחסי בהשקעה. 

כך לדוגמה בשנה שעברה, בשלב הפדיון של פוליסה שהגיעה לידי מימוש, קיבלו המשקיעים באותה הפוליסה שיק מכובד ורווחי יחסית לגובה השקעתם הכוללת. 

המשקיעים של ADR • יח"צ

כל אחד יכול 

גדולי המשקיעים בארץ ובעולם ממליצים על מסלול ההשקעה בפוליסת ביטוחי חיים בארה"ב, ביניהם גם וורן באפט, שנחשב לאחד מהמשקיעים הגדולים בעולם. גם חברות וקרנות השקעה בינלאומיות כבר נכנסו לתחום ומשקיעות בו חלק נכבד מפורטפוליו שלהם. 

אולם לא צריך להיות משקיע דגול ו"כבד" על מנת להצטרף למסלול. כיוון שמה שמייחד השקעה זו, היא העובדה שאין צורך בידע מוקדם בשוק ההון או הון ראשוני גבוה. באמצעות השקעה ראשונית וסכום הפקדה חודשי שאינם גבוהים במיוחד - כל אחד יכול להשקיע. 

במסלול ההשקעה הסטנדרטי תרכשו יחידה ב'פוליסה מניבה' עם פוטנציאל תשואה גבוה ביום הפדיון באמצעות סכום כניסה ראשוני החל מעשרים אל"ש, ותשלום חודשי קבוע של מאות שקלים.

במסלול פרימיום תוכלו לשלם סכום חד פעמי ולקבל בתמורה בעלות על יחידת פוליסה. 

בעידן בו השקעות בתחום נדל"ן ושוק ההון הפכו לבלתי יציבות, תלויות בתנודות השוק, דורשות הון ראשוני גבוה והבנה מרובה של פרטי פרטים, חברת ADR, אשר מובילה את סוג ההשקעות בפוליסות ביטוח בארה"ב בישראל, מציעה השקעה ייחודית, שאינה תלויה בביצועי השוק, כאשר הפדיון קבוע מראש (תקופת ההשקעה כאמור תלויה בחיי המבוטח). ADR מנצלת בעצמה את ההזדמנות ומשקיעה בפוליסות יחד עם המשקיעים ומשנה את כל מה שחשבנו עד היום על מסלולי השקעות. 

אלפי משפחות כבר הבטיחו את עתידן הכלכלי, בואו גם אתם לדאוג לעתיד שלכם, כבר היום. 

ליצירת קשר אודות המסלול המיוחד, השאירו פרטים>>>

אין באמור לעיל משום פניה כלשהי לציבור או הזמנה להשקעה כלשהי אלא פרסום והצגה כללית עקרונית בלבד של האפשרות להצטרף לאחת מהחלופות המוצעות להשקעה. כל השקעה תעשה לכל היותר על ידי 35 משקיעים תושבי ישראל ו- "משקיעים מתוחכמים" כהגדרתם בדיני ניירות ערך לאחר שינוהל איתם מו"מ ותוצג ההשקעה. אין באמור התחייבות לתשואה כלשהי, אם בכלל. תנאי העסקה המחייבים הינם אלו הכתובים בהסכם ההתקשרות עצמו בלבד.

 

ADR וורן באפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!