כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
האב פגש אותן בתחנת המשטרה

סוף טוב: הילדות הנעדרות אותרו במקום מסתור; האם נעצרה

שעות לאחר שהמשטרה ביקשה את עזרת הציבור בחיפושיה אחר האחיות ליבה בת ה-12 ושרה בת ה-8 שעלה חשד כי נחטפו על ידי אימן ולאחר מעצר הסבתא בת ה-70, הלילה אותרו הבנות במקום מסתור והן נפגשו עם אביהן בתחנת המשטרה. גם האם נעצרה בחשד לחטיפה

סוף טוב: הילדות הנעדרות אותרו במקום מסתור; האם נעצרה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שתי האחיות ליבה ושרה גולדשמיט, בעלות אזרחות אמריקנית שהגיעו לישראל ונחטפו על פי החשד בידי אימן נמצאו הלילה סמוך לשעה 03:00 במקום מסתור. לפי דיווח ב-N12, בנוסף לסבתא בת ה-70, גם אימן נעצרה הלילה בידי המשטרה בחשד לחטיפה. אב המשפחה פגש הלילה את בנותיו בתחנת המשטרה.

לפי הדיווח ב-ynet, האחיות שחיות בארה"ב והגיעו לחופשה בישראל עם אימן, היו אמורות לעבור לחזקת האב עופר, אך הקשר עימן נותק. האב מלווה בעורכת דינו לירון אוכמן, פגש הלילה את הבנות.

מעורכת הדין נמסר: "מדובר באירוע חטיפת ילדים החוסה תחת 'אמנת האג' וזה מה שאפשר לרשויות לפעול בכל האמצעים שעומדים לרשותן. האב מודה לכל עם ישראל על שיתוף הפעולה".

כזכור, אמש התירה המשטרה לפרסום את דבר היעדרותן של ליבה בת ה-8 ושרה בת ה-12, אשר נראו לאחרונה ביום ראשון 27.8.23 בשעה 04:00 בגדרה, בלוויית האם ומאז נעלמו עקבותיהן. 

המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת תלונה מתושב חוץ השוהה בביקור משפחתי בצפון הארץ, כי נותק הקשר עם שתי בנותיו הקטינות, שהגיעו ארצה בלוויית גרושתו וכן שהמפגש שנקבע איתן השבוע לא התבצע באופן המעלה חשד להיעלמותן.

ליבה ושרה.

בתוך כך, המשטרה בצעה עד כה מגוון פעולות חקירה טכנולוגיות ואחרות לאיתור הבנות, בהתאם לחשד שעלה לקיומה של חטיפה ע"י האם.

בהתאם לממצאים עד כה והיתרון היחסי בהיבט החקירתי, הועברה החקירה היום למחוז מרכז, כאשר בתום הערכת מצב מיוחדת הטיל מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון את החקירה, על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שפלה.

במסגרת החקירה נעצרה גם הסבתא תושבת גדרה כבת 70 בחשד לחטיפת שתי נכדותיה הקטינות. כאמור הלילה אותרו הילדות, כאשר גם האם נעצרה בחשד לחטיפה.

אחיות נעדרות אחיות נחטפו חטיפה שרה ליבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד