כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
כל זמן שהנר דולק

כלת פרס ישראל ואשת השמאל הפתיעה: "תהילים כל יום"

אלמגור הפתיעה ושיתפה כי מאז שבעלה חלה סיגלה לעצמה נוהג לקרוא פרק תהילים מדי יום. "יש פה בית כנסת בקצה הרחוב. זה אחד המקומות האהובים עליי ברחוב"

כלת פרס ישראל ואשת השמאל הפתיעה: "תהילים כל יום"
תהילים צילום: מנדי הכטמן / פלאש 90

גילה אלמגור, כלת פרס ישראל לשעבר ואחת מנשות התיאטרון הוותיקות בארץ, שהביעה לא אחת את התנגדותה לנתניהו ולאחרונה צוטטה נגד הרפורמה המשפטית, התראיינה בתוכנית 'אנשים' בערוץ 12 ושיתפה בנוהג שאימצה מאז שבן זוגה יעקב אגמון חלה: "קוראת פרק תהילים כל יום. למה? ככה".

אלמגור, בת 84, התייחסה למחאה נגד הרפורמה המשפטית: "זה שאני יושבת בבית, רואה ולא משתתפת, זה נורא. אני לא מכירה את המדינה הזו, ואני לא זוכרת ניבולי פה של שרים, אנשים בהנהגה של המדינה, קמים בבוקר ויוצאת אשפה מהפה שצריך להנהיג. הם השתגעו. ואיך ראש ממשלה לא קם ואומר 'תסתמו את הפה'?".

אלמגור שיתפה כי אימצה נוהג חדש בשנים האחרונות, והסבירה: "תראי. יש פה בית כנסת בקצה הרחוב. זה אחד המקומות האהובים עליי ברחוב. יש לי הרבה כבוד, אני יודעת מאיפה אני באה. מאז שיענקלה חלה אני קוראת פרק תהילים כל יום. למה? ככה. אני לא אלך לשום מקום. יש לי פה קברים של אנשים שנתנו את דמם בשביל כל פיסת אדמה פה".

לסיום קראה אלמגור: "הייתי רוצה שיזכרו שהיה אכפת לי. ששום דבר לא בא לי קל, אבל יכולתי לו. היו לי חיים נהדרים. התחיל רע, נמשך לא טוב, נמשך גרוע, נמשך נורא, ואלוקים זרק לי חבל. ויש דבר כזה חבלי הצלה".

גילה אלמגור תהילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד