ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
בנוכחות רבנים ובכירי אסם נסטלה

הושקה כשרות בד"ץ שארית ישראל לדגני הבוקר של נסטלה

במפגש השתתפו רבני בד"ץ שא"י, מנכ"ל אסם-נסטלה, מר אבי בן אסאייג, הרב רפאל מנת, רב קונצרן אסם ומר אייל ליברמן, סמנכ"ל שרשרת אספקה באסם • דגני הבוקר של נסטלה מהמובילים בעולם מרחיבים את הכשרות למבחר דגני הבוקר עם הכשרות המהודרת של בד"ץ שארית ישראל

הושקה כשרות בד"ץ שארית ישראל  לדגני הבוקר של נסטלה
ארוע השקת כשרות שארית ישראל לדגני הבוקר של נסטלה צילום: יח"צ

דגני נסטלה, מחברות הדגנים המובילות בעולם, מרחיבה את הכשרות על דגני נסטלה ומוסיפה כשרות מהודרת נוספת של בד"ץ שארית ישראל עבור צרכני המהדרין בישראל. דגני נסטלה נמכרים בעשרות רבות של מדינות ברחבי העולם וידועים באיכות המעולה ובערכים התזונתיים הטובים, כאשר בכל המוצרים דגנים מלאים הם הרכיב מספר אחת ברשימה, נתון שמבדל אותם ומעניק להם יתרון תזונתי וערך מוסף ייחודי בעולם הדגנים העולמי.

במפגש שהתקיים במשרדי שארית ישראל הושקה הכשרות המהודרת של בד"ץ שארית ישראל למבחר מדגני הבוקר של נסטלה. דגני הבוקר של נסטלה מגיעים עם כשרות מהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק ומערכת הכשרות 'סטאר קיי' וכעת גם בכשרות המהודרת של בד"ץ שארית ישראל.

דגני הבוקר אשר נוספה להם הכשרות המהודרת של בד"ץ שא"י: פיטנס שקדים ודבש מופחת סוכר, פיטנס פירות, פיטנס קלאסי, גולדן מיניס, צ'ריוס האני נאט פרווה, האני נאט ציריוס מופחת סוכר, קראנץ שוקולד מופחת סוכר, קראנץ שוקולד פרווה, פיטנס קורנפלקס והאני נאט צ'יריוס מיני.

במפגש השתתפו רבני בד"ץ בד"ץ שארית ישראל: הגאון רבי יחיאל יוסף במברגר שליט"א, הגאון רבי צבי ובר שליט"א, הגאון רבי אברהם הכהן רובין שליט"א, הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט שליט"א, מפקח הבד"ץ הרב יעקב בורנשטיין מנכ"ל בד"ץ שארית ישראל הרב מרדכי יונגרמן ובכירי חברת אסם ביניהם: מנכ"ל אסם נסטלה מר אבי בן אסאייג, הרב רפאל מנת רב קונצרן אסם, מר אייל ליברמן סמנכ"ל שרשרת אספקה באסם ור' יגאל רוח מנכ"ל ובעלים של קבוצת אפיקים.

במפגש התקיים דיון פורה בין הנהלת חברת אסם, רב קונצרן אסם ורבני שארית ישראל בנושא הידור הכשרות של דגני הבוקר החדשים.

רבני הבד"ץ התעניינו בדבר תהליכי הייצור ושיבחו את הנהלת אסם על שיתוף הפעולה ועל הרחבת כשרתו הדגנים.

מנכל בד"ץ שארית ישראל הרב מרדכי יונגרמן ציין את עבודת המשגיחים של בד"ץ שארית ישראל במפעלים השונים של דגני הבוקר ועל כך שהנהלת אסם עמדה בכל הדרישות המחמירות של רבני בד"ץ שא"י.

רב קונצרן אסם הרב רפאל מנת שיבח בפני רבני שארית ישראל את ההשקעה הרבה של הנהלת אסם נסטלה בכל דרישות הכשרות הנדרשות במפעלים בארץ ובחו"ל בכדי להגיע לרמת כשרות מהודרת למוצרי החברה.

מנכ"ל אסם נסטלה מר אבי בן אסאייג אמר כי אסם עושה ככל שביכולתה לשדרג את מוצרי אסם לכשרויות גבוהות בכדי שכלל הציבור כולל הציבור הדתי והחרדי יוכל ליהנות להשתמש ולצרוך את מוצרי החברה.

מר אייל ליברמן סמנכ"ל שרשרת אספקה באסם ציין את שיתוף הפעולה של הנהלת החברה באמצעות רב הקונצרן הרב רפאל מנת עם גופי הכשרות השונים. שיתוף פעולה מיוחד שמרומם את קרנה של מחלקת הכשרות בחברת אסם.

 

נסטלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד