ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
פוטין נעדר

למרות מדליית גיבור: יבגני פריגוז'ין נקבר ללא טקס צבאי

יבגני פריגוז'ין נקבר בבית קברות בסנט פטרבורג ללא טקס צבאי למרות שפריגוז'ין זכה במדליית גיבור רוסיה. "מי שרוצה להיפרד יכול לבקר בבית הקברות". שאר קורבנות התרסקות המטוס לא נקברו שם

למרות מדליית גיבור: יבגני פריגוז'ין נקבר ללא טקס צבאי
פרחים על קברו של פריגוז'ין צילום: צילום מסך

בסנט פטרסבורג נערך טקס פרידה סגור לציבור הרחב ממייסד כח וגנר ואגנר, יבגני פריגוז'ין, שנהרג בתאונת מטוס ב-23 באוגוסט, כך דיווח ערוץ הטלגרם של כח וגנר. "מי שרוצה להיפרד יכול לבקר בבית הקברות", נכתב בהודעה. ההודעה על טקס הפרידה ועל הלוויתו של פריגוז'ין הופיעה לאחר סגירת בית הקברות, הפתוח מ-10:00 בבוקר עד 17:00.

ההלוויה התקיימה רק בנוכחות קרובי משפחה וחברים קרובים ביותר, כפי שרצו קרובי משפחתו של פריגוז'ין. הפרידה מפריגוז'ין הסתיימה בסביבות השעה 16:00, שאר קורבנות התרסקות המטוס לא נקברו שם.

מייסד וגנר נקבר ליד אביו. לא בוצע ירי כבוד בבית הקברות ולא נערך טקס צבאי המגיע לכל אדם שקיבל מדליית "גיבור רוסיה". בהלווייתו של פריגוז'ין השתתפו 20 עד 30 איש.

עובד בית העלמין סיפר כי לא ראה אנשים במדי צבא בטקס, והפרידה מפריגוז'ין עצמה נמשכה 40 דקות. לאחר דיווחים על הלווייתו של פריגוז'ין,אנשי המשמר הלאומי הופיעו בבית הקברות וסגרו את המקום.

 

יבגני פריגוז'ין ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד