כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עבירות תעבורה מסוכנות

מערב פרוע: "שיירת החתונה" תועדה מתפרעת בכבישי ישראל

תיעוד: כך חשפה המשטרה נהגים שביצעו עבירות תעבורה מסוכנות במהלך "שיירת חתונה" במזרח ירושלים. לאחריה הם זומנו לחקירה בימ"ר את"ן ירושלים ונרשמו נגדם דו"חות בהתאם

מערב פרוע: "שיירת החתונה" תועדה מתפרעת בכבישי ישראל
שיירת חתונה באזור ירושלים צילום: דוברות המשטרה

המשטרה ממשיכה כל העת במאבק בלתי מתפשר והאכיפה הנחושה כנגד נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך במעשיהם. בין היתר מטופלת התנהגות פסולה של "שיירת חתונה" שבמהלכן מבוצעות עבירות תעבורה המסכנות את מבצעיהן ואת יתר משתמשי הדרך.

כך ארע בסוף השבוע האחרון, עת הבחינו במוקד התנועה בעיר ירושלים בשיירה שכזאת נוסעת בשעות אחר הצהריים במזרח העיר ודיווח על כך התקבל במוקד 100 של המשטרה. בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים בסיוע של תצפיתני מוקד מבט ירושלים, התחקו אחר השיירה שיצאה משכונת ראס אל עמוד דרך שכ' ואדי ג'וז והמשיכה דרך מנהרת הר הצופים לכיוון מעבר א-זעיים.

במסגרת חקירת התנהלותם הפסולה של חלק מנהגי כלי הרכב שנטלו חלק בשיירה, הצליחו חוקרי ימ"ר את״ן ירושלים לאתר ולחשוף את נהגי כלי הרכב המעורבים. הנהגים נחקרו ביחידת התנועה ירושלים ובנוסף נרשמו כנגדם דו"חות תעבורה.

רס"מ אלי מטלוב, ראש צוות החקירה ביחידה התנועה המרכזית של מחוז ירושלים סיפר- "מיד עם קבלת הדיווח ביום שבת אחה"צ על שיירת חתונה שמבצעת עבירות תעבורה, התחלנו בפעילות איסוף תוך סיוע ושיתוף פעולה עם תצפיתני מוקד מבט ירושלים ו-מנת"י במטרה להתחקות מהר ככל הניתן אחר אותם נהגים פורעי חוק. בתוך זמן קצר הנהגים אותרו וכעת גם הושלם הטיפול התעבורתי נגדם. מדובר בנהגים שמקלים ראש במעשים המסכנים את משתמשי הדרך ואת הנוסעים ברכבם. חתונה לא מצדיקה ולא תצדיק השתוללות בכביש ועבירות על חוקי התעבורה וחשוב שכל נהג פורע חוק יבין וידע כי נבצע אכיפה גם במקום שהוא לא רואה שוטרים ונשתמש גם באמצעים טכנולוגיים לחשוף ולאכוף עבריינים המבצעים עבירות תעבורה חמורות ומסוכנות באשר הם".

משטרה שיירת חתונה עבירות תעבורה מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד