ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
שלח כפיל לטיסה

הקונספירציה בעיצומה: אנליסט רוסי טוען כי פריגוז'ין חי ומתכנן את נקמתו

יבגני פריגוז'ין חי ומתכנן את נקמתו בפוטין לאחר שכפיל נהרג בחיסול במטוס שנפל מהשמים בשבוע שעבר ברוסיה, כך טוען אנליסט רוסי. מבקר של פוטין טוען שראש וגנר יתגלה בחיים בהמשך השנה

הקונספירציה בעיצומה: אנליסט רוסי טוען כי פריגוז'ין חי ומתכנן את נקמתו
יבגני פריגוז'ין צילום: מתוך התיעוד

אנליסט רוסי טוען כי יבגני פריגוז'ין "חי בריא וחופשי" במדינה שאת שמה לא ציין, כך לפי ד"ר ולרי סולובי. האנליסט טוען כך אפילו שרוסיה ערכה הלוויה לפריגוז'ין שבה פוטין לא השתתף.

הקביעה המדהימה שלו גורסת כי פריגוז'ין ידע על מזימת החיסול שאושרה על ידי פוטין ובוצעה על ידי מועצת הביטחון שלו, והוא שלח כפיל לטיסה.

לטענתו "פריגוז'ין זומם כעת את נקמתו". האנליסט הפוליטי הוא, פרופסור לשעבר במכון היוקרתי של מוסקבה ליחסים בינלאומיים, בית ספר להכשרה למרגלים ודיפלומטים, כך מדווח ה'דייילי מייל'.

ד"ר סולובי טוען כי כפיל עלה למטוס במקומו של ראש וגנר שיצא למרד כושל נגד פוטין ביוני האחרון, פריגוז'ין ידע כי הוא על הכוונת ותכנן את בריחתו, כך טוען האנליסט.

"ראשית, המטוס שבו היה אמור לטוס יבגני פריגוז'ין הופל על ידי מערכת הגנה אווירית רוסית", אמר, וקרא תיגר על טענות המודיעין האמריקני כי המטוס הושמד בפיצוץ על הסיפון.

״לא היה פיצוץ על הסיפון. זה הגיע מבחוץ" טען. הטענות שלו לא בדיוק מסתדרות עם הלוויה שנערכה אתמול לפריגוז'ין ברוסיה.

לטענתו המבצע החשאי לביצוע תקיפה זו תוכנן במועצת הביטחון של רוסיה ואושר באופן אישי על ידי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "שר המלחמה עכשיו חי, בריא וחופשי" טוען סולובי. "פריגוז'ין עצמו לא היה על הסיפון. הכפיל שלו טס במקומו. אגב, ולדימיר פוטין מודע לכך לחלוטין. אם אתה מאמין להצהרות רשמיות של השלטונות הרוסיים, אז מה אני יכול לומר?".

ד"ר סולובי אמר שהוא יחשוף את המדינה בה לטענתו פריגוז'ין נמצא בתחילת החודש הבא, אבל הכחיש שזה באפריקה שבה לצבא הפרטי של וגנר יש אינטרסים רבים.

 

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין יבגני פריגוז'ין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד